Kiköltöztem a választások után Nyugatra. Miért nem látok semmit a "gender őrület"-ból, amire a magyar politika a jövőben építeni fog?
Aki bölcsészettel, társadalomtudományokkal foglalkozik, és ennek tetejébe az intelligenciahányadosa is meghaladja az átlagot, az folyamatokban, távlatokban gondolkodik. Orbán nem csak arról beszél, ami jelenleg történik, hanem arról is, hogy milyen sors vár az Egyesült Államokra és a nyugati országokra pár éven belül. Ezt az összeomlást több politikus, társadalomtudós is aktívan tárgyalja, és nemcsak nálunk, hanem külföldön is. Ezért a "riogatás" egy gyenge érv, mivel elég aktuális a probléma. Rengeteg új tudományos szakirodalom születik a témában, csak más és más megközelítésekkel. Orbánnak van egy határozott elképzelése arról, hogy mi indíthatta el ezt a folyamatot. Ő főleg a migrációt okolja (egyébként Douglas Murray is pont a migrációt említi egy lehetséges magyarázatként az "Európa furcsa halála" című könyvében). Schiffer András (aki baloldali politikus) a kapitalizmussal és a techvállalatoknak totálisan kiszolgáltatott társadalmakkal/nemzetekkel magyarázza mindezt. Az LMBTQ mozgalom (ugyanúgy, mint a BLM és a többi) csak egy tünet. Ha a nemzetállamok identitást vesztenek (legyen az a migráció miatti kultúrarombolás vagy a techcégek korlátlan uralkodása miatt), akkor a társadalom szövete fokozatosan elkezd felbomlani, és egyre jobban elszabadulnak az indulatok. Senki sem a melegeket hibáztatja, hanem a mozgalom mögött megbújó agymosást. Egyetértek Schifferrel abban, hogy az óriásvállalatok a kisebbségi csoportokat használjak fel meggazdagodásra. Az egész meleglobbi arra az egyszerű tényre épül, hogy az átlagfogyasztót az érzékeny témákkal lehet a legjobban vásárlásra bírni. Ha olyan médiatartalmat látsz, ahol két meleg férfi vagy nő szörnyű elnyomását mutatják be ilyen-olyan platformon keresztül, az főleg az érzelmeidre hat és egy kicsit sem az a szándékuk, hogy őket támogassák. Ha hatnak rád az ilyen jellegű reklámok, akkor nagyobb eséllyel fogod megvásárolni a termékeiket. Ez egyszerű marketing. Érzelmi manipulációval sokkal nagyobb a profit. Ez mindig is így volt, viszont a témára annyira erősen rákattant a woke mozgalom, hogy mindenhol az érzékenyítést propagálják.
Az átlagember nem biztos, hogy testközelből érzékeli a változást, de hatással van rá és a mindennapjaira.
A téma végtelenül összetett, csak azért írtam le mindezt, mert iszonyat könnyű Orbánozni (én sem vagyok Fideszes egyébként) és a racionális higgadtság helyett indulatból reagálni. A Fidesz sok intézkedése bicskanyitogató, de ez a téma szerintem pont nem.
Én egyszer spanyolországban láttam meleg házasságot ahol ünnepeltek az emberek, de kb továbbmentünk és kész, senki nem foglalkozott vele.
Amúgy ja, elmúlt két évben én is sokat utaztam és semmi ilyesmi nincs, propaganda az egész hogy röghöz kössék a magyarokat. Kb ahogy régen az oroszok csinálták hogy ne menj külföldre.
https://www.youtube.com/watch?v=gU5l4TgiqFw
Igaz hogy nagyon messzi nyugat, meg gondolom nem épp demokrata párti a youtuber se, de azért ezt itt hagyom :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!