Ősztől lovas kocsival fogunk járni, nem lenne ennek értelme?
Kedves gyerekem az megvan, hogy lovat fenntartani nem kicsivel van többe, hanem sokszorosa mint egy autót. Egy ló akkor is eszik ha nem mész vele sehová, minden áldott nap etetni, itatni kell és takarítani. Nem csak maga a takarmány, hanem a napi befektetett munka szintjén is. Minden áldott nap egy két órát rá kell áldoznod, ha nem a magad idejéből akkor meg kell fizetned valakit aki ezt megteszi helyetted. És a trágya elszállításhoz sincs kiépített infrastruktúra, ha a kőolajat akarod kiszorítani, a takarmányozást és a trágyázást is lóval kell megoldanod, meg a földművelést, hogy egyáltalán meg tudd termelni azt a takarmányt. Tízmillió embernek mondjuk szüksége lenne akkor hirtelen húszmillió lóra, de lehet hogy ötvenre, hogy mindent fenn tudj tartani. Ez most olyan jó ötlet mintha a gőzgépre akarnál visszaállni, újranyitni a bányákat, mert a szén az ingyen van és magától föl is jön.
Véletlenül nem büdöspesti vagy?
Ez még 100-200 éve fenntartható volt az akkori 1-2 milliárdos népesség számára, de most 8 milliárd parasztot kiszolgálni lóval...
Igazad van, már korábban is írtam itt, hogy lassan nemezsátorban élve, este a tábortűz mellett a réveteg sámán ősi mondáit fogjuk hallgatni kumiszt iddogálva, majd lúval közlekedve fogunk vágtázni, vagy ekhós szekéren a feltört M7-es autópályán.
Kérdés, hogy kell-e így is majd Nemzeti Magyar Vármegyei Autópályamatricát vennünk rá?
Nem jó
Drága etetni a lovat
Drága a takarmány
Majd megint gyaloghintó lesz a tehetősebbeknek
Az átlag melósnak meg ottlesz a lábbusz
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!