Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Az M7-es autópályát nem volna...

Az M7-es autópályát nem volna célszerű 2*3 sávosra bővíteni?

Figyelt kérdés
Nagyon sokszor, főleg nyári hétvégéken bedugul és nehézkesen lehet haladni rajta. Biztos nagy beruházás volna, de ha a kormány úgy is azt szeretné, hogy sokan nyaraljanak belföldön, akkor idővel megtérülne.

2022. júl. 3. 20:30
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
76%
Nagyon soká térülne meg, vagy soha. Bár a kormányt ez nem zavarja, elnézve a kínai vasutat.
2022. júl. 3. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
100%

De, az volna.

A Budapest felé menő oldalon 3 sávos.

Csak pénz kérdése az egész. Nagyon-nagyon sok pénz kérdése.

2022. júl. 3. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
100%

Sosem térülne meg, de ez ebben az esetben nem is szempont.

A teljes M7-et értelmetlen 2x3 sávra bővíteni, Siófokig viszont nem lenne hülyeség - főleg ha mindkét oldal elkészülne, nem csak az egyik.


Viszont a legjobb az lenne, ha a MÁV tudna nyújtani valami értelmes alternatívát és akkor rengeteg forgalmat elvihetne az autópályáról, csak ugye a MÁV...

2022. júl. 3. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
62%

#3

A MÁV inkább bezárja az utasait a forró vonatba.

2022. júl. 3. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
100%
Az a helyzet, hogy az M7 csak nyáron ennyire forgalmas. Máskor általában bőven elég a 2*2 sáv. Ezért is megy nagyon lassan a bővítése az útnak. Bár már viszonylag előrehaladott állapotban vannak az előkészületek, szóval ha minden jól megy, akkor pár éven belül megindul az építkezés Siófokig. Nyári hétvégéken sajnos a 2*3 sáv is kevés lenne. Székesfehérvár után a 2*3 as szakasz is be szokott jelentősen lassulni. Igaz, itt már általában nem szokott beállni. Úgy lenne értelme, hogy 2*3 sáv+Nyári hétvégenként a leállósávok megnyitása.
2022. júl. 3. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:

Áhh az simán csak extra szolgáltatás.


A probléma a MÁVval/vasúttal, hogy a 30-as(?) vonal felújításánál nem modernizáltak, csak állagmegóvást végeztek. Maradt a vonal egy vágányos, nincsenek bővítések, nincsenek emelet sebességű szakaszok, nem valósult meg egy rakás dolog ami elengedhetetlen lenne ahhoz, hogy csúcsidőben sokkal több vonatot le tudjanak közlekedtetni és zavarvédettebb legyen a rendszer. A MÁV meg előadja, hogy úgy szolgáltatnak egy 1 vágányos vonalon, mint az SBB a 4 vágányos fővonalain :)

2022. júl. 3. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
62%

#6

Az egész MÁV rottyon van, pedig ha valóban fogy az üzemenyag(nemzetközi szinten is), illetve környezetvédelmi okokból is, de újra eljöhet a vasút ideje. Még néhány bezárt vasútvonal újranyitása sem lenne ördögtől való.

2022. júl. 3. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
62%
Egyáltalán nem célszerű. Eleve nem logikus lehetővé tenni, hogy zömében egy ember ül egy autóban elv szerint még több lehetőséget kapjanak az autók. Meg a környezet szennyezése miatt pláne nem célszerű.
2022. júl. 3. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
100%

"Eleve nem logikus lehetővé tenni, hogy zömében egy ember ül egy autóban elv szerint még több lehetőséget kapjanak az autók."


Ez valóban nem, de ott a tehervorgalom is akkora, hogy szükséges a bővítés.

2022. júl. 3. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
62%
Mészáros majd kibővíti (Siófokig), ez benne van a koncessziós tervekben.
2022. júl. 3. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!