Az M7-es autópályát nem volna célszerű 2*3 sávosra bővíteni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
De, az volna.
A Budapest felé menő oldalon 3 sávos.
Csak pénz kérdése az egész. Nagyon-nagyon sok pénz kérdése.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sosem térülne meg, de ez ebben az esetben nem is szempont.
A teljes M7-et értelmetlen 2x3 sávra bővíteni, Siófokig viszont nem lenne hülyeség - főleg ha mindkét oldal elkészülne, nem csak az egyik.
Viszont a legjobb az lenne, ha a MÁV tudna nyújtani valami értelmes alternatívát és akkor rengeteg forgalmat elvihetne az autópályáról, csak ugye a MÁV...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#3
A MÁV inkább bezárja az utasait a forró vonatba.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Áhh az simán csak extra szolgáltatás.
A probléma a MÁVval/vasúttal, hogy a 30-as(?) vonal felújításánál nem modernizáltak, csak állagmegóvást végeztek. Maradt a vonal egy vágányos, nincsenek bővítések, nincsenek emelet sebességű szakaszok, nem valósult meg egy rakás dolog ami elengedhetetlen lenne ahhoz, hogy csúcsidőben sokkal több vonatot le tudjanak közlekedtetni és zavarvédettebb legyen a rendszer. A MÁV meg előadja, hogy úgy szolgáltatnak egy 1 vágányos vonalon, mint az SBB a 4 vágányos fővonalain :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#6
Az egész MÁV rottyon van, pedig ha valóban fogy az üzemenyag(nemzetközi szinten is), illetve környezetvédelmi okokból is, de újra eljöhet a vasút ideje. Még néhány bezárt vasútvonal újranyitása sem lenne ördögtől való.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Eleve nem logikus lehetővé tenni, hogy zömében egy ember ül egy autóban elv szerint még több lehetőséget kapjanak az autók."
Ez valóban nem, de ott a tehervorgalom is akkora, hogy szükséges a bővítés.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!