Az M7-es autópályát nem volna célszerű 2*3 sávosra bővíteni?
De, az volna.
A Budapest felé menő oldalon 3 sávos.
Csak pénz kérdése az egész. Nagyon-nagyon sok pénz kérdése.
Sosem térülne meg, de ez ebben az esetben nem is szempont.
A teljes M7-et értelmetlen 2x3 sávra bővíteni, Siófokig viszont nem lenne hülyeség - főleg ha mindkét oldal elkészülne, nem csak az egyik.
Viszont a legjobb az lenne, ha a MÁV tudna nyújtani valami értelmes alternatívát és akkor rengeteg forgalmat elvihetne az autópályáról, csak ugye a MÁV...
#3
A MÁV inkább bezárja az utasait a forró vonatba.
Áhh az simán csak extra szolgáltatás.
A probléma a MÁVval/vasúttal, hogy a 30-as(?) vonal felújításánál nem modernizáltak, csak állagmegóvást végeztek. Maradt a vonal egy vágányos, nincsenek bővítések, nincsenek emelet sebességű szakaszok, nem valósult meg egy rakás dolog ami elengedhetetlen lenne ahhoz, hogy csúcsidőben sokkal több vonatot le tudjanak közlekedtetni és zavarvédettebb legyen a rendszer. A MÁV meg előadja, hogy úgy szolgáltatnak egy 1 vágányos vonalon, mint az SBB a 4 vágányos fővonalain :)
#6
Az egész MÁV rottyon van, pedig ha valóban fogy az üzemenyag(nemzetközi szinten is), illetve környezetvédelmi okokból is, de újra eljöhet a vasút ideje. Még néhány bezárt vasútvonal újranyitása sem lenne ördögtől való.
"Eleve nem logikus lehetővé tenni, hogy zömében egy ember ül egy autóban elv szerint még több lehetőséget kapjanak az autók."
Ez valóban nem, de ott a tehervorgalom is akkora, hogy szükséges a bővítés.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!