Klímabérlet jó javaslat?
Figyelt kérdés
Te támogatnád?2022. jún. 8. 10:19
21/32 anonim válasza:
Az én férjem tutira nem szállna fel egy vonatra sem:DDD Teljesen mindegy mennyire volna olcsó a jegy.Sokan vannak ezzel így hidd el hiába a zöldködés de értem a gondolat menetet de ebből nem lesz sggre esett fene se itt legalábbis vagy kell jó sok év mire esetleg.
22/32 anonim válasza:
#21
Amíg fizetni tudja... Nagyon sokan meg felszállnának.
A tömegközlekedést nem a kevesek, hanem miként a nevéből is következik a sokak tudnák kifizetődővé tenni.
23/32 anonim válasza:
21! Biztos? Konkrétan ha kétszer ennyi lenne az üzemanyag akkor sem?
24/32 anonim válasza:
21: persze nem a te férjed az egyetlen ilyen, de azért az emberek többsége nem úgy áll hozzá, ahogy ő.
25/32 anonim válasza:
És a tömött vonat a covidiparnak is nyereséget hoz maszktól a szuriig a kórházi nemkezelésen és az állambácsi lehúzásain, átverésein át.
26/32 anonim válasza:
Támogatom, de egy probléma, hogy ez kiváltana minden más megoldást a bérletek terén, mert a bérletek legnagyobb része az 5000 forintnáldrágább. Csak a rövidebb, helyközi bérleteknek lenne létjogosultsága. De vonaton mág a jegyeket is kiváltja. Ha belegondolunk, hogy én most Miskolcról Budapestet vonattal legolcsóbban is 5000 Ft felett járom meg, akkor már megéri havi bérletet venni. Nyilván ha ettől magasabb az összeg, akkor meg az lenne a probléma, hogy kevesen vennék és a célt nem éri el. Másik probléma, hogy a tömegközlekedés bizonyos esetekben nem versenyképes, köszönhetően az elképesztő vízfejűségnek. Mondjuk egy külső városgyűrűt összekötő vasútvonal és autópálya rendkívül előnyös lenne nemcsak a vidék, de a főváros túlterheltsége szempontjából. Néhány ezer milliárdból kitelne, de ez senkinek nem volt prioitás. Miskolc- Szeged táv megtétele pl több mint 5 óra egy pesti átszállással és gyaloglással. Alig 200 km és minimum 2 napos program egy út. Ennyi erővel bérlet sem szükséges sehova, mert lovasszekérrel hamarabb elérek a-ból b-be. Busszal ugyanennyi, mert az meg megáll mindenhol és csak napi 2 járat megy. Szóval legelőször vonzóbbá kell teni szolgáltatási színvonal növelésével és elérhetőség idejejének csökkentésével. Addig csak minimális pozitív hatása lenne, az is inkább a már jelenleg is leterhelt vonalakon.
27/32 anonim válasza:
Ha kevesebbet autóznának az emberek, a jövedéki adóból kevesebb folyna be, miközben a tömegközlekedésre többet kellene költeni.
28/32 anonim válasza:
27-es: ez igaz. De jobb lenne a levegő a városban, csökkenne az utak kopása így azon spórolnánk.
29/32 anonim válasza:
#28 Igen, és jobb lenne a levegő, kevesebb lenne a beteg, stb. De szerinted érdekel ez bárkit is a döntéshozók közül?
30/32 anonim válasza:
29: Igen. Pl. a főváros mostani vezetését
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!