Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Klímabérlet jó javaslat?

Klímabérlet jó javaslat?

Figyelt kérdés
Te támogatnád?

2022. jún. 8. 10:19
1 2 3 4
 11/32 A kérdező kommentje:
2022. júl. 3. 20:25
 12/32 anonim ***** válasza:
100%
10! És? Majd megoldják valahogy majd teljesítmény arányosan kifizetik minden városnak.
2022. júl. 3. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/32 anonim ***** válasza:
74%

#12

Mivel egy bérlettel nem kell "lyukasztani", ezérr a gyakorlatban lehetetlen megmérni, hogy hol, mennyien használják.

2022. júl. 3. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/32 anonim ***** válasza:

13: azért nem lehetetlen megmérni, hogy egy-egy viszonylaton hányan utaznak.

ma is van bérlet, mégis lehet tudni.

2022. júl. 3. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/32 anonim ***** válasza:
13! Ma is utasszámlálás van, pont ezért.
2022. júl. 3. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/32 anonim ***** válasza:
64%

Állambácsinak nem érdeke, hogy kevesebb legyen a benzinből és parkolójegyből befolyt pénze. Márpedig ezek tuti bevételek. Az elektromos kocsiknál is csak az a baj, hogy jelenleg nem tudják úgy adóztatni az otthoni töltögetést, hogy egálban legyen a bevétel km arányosan a benzinnel-gázolajjal. Kb az van most mint amikor a HTO-t tankolták gázolaj helyett hordókba, amiből aztán otthon kocsiba löttyintették.


Ha lenne klímabérlet, dugig lenne minden busz, mert azok sincsenek. De legalább rá lehet majd fogni az újabb kovidhiszti kitörését a klímabérletre. Meg arra, hogy a klímák terjesztik.

2022. júl. 4. 05:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/32 anonim ***** válasza:

#13


Mivel egy bérlet azonosítóját is le lehet olvasni, nem kihívás azt mérni, hogy hol használják.

2022. júl. 4. 06:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/32 anonim ***** válasza:
0%

Miért gondoljátok azt, hogy a BKV-t nem lehetne piaci alapon működtetni?

Szerintem pont, hogy lehet (nyilván nem 5000 ft, de még csak nem is 9500 ft lenne a bérlet, hanem több), de még mindig olcsóbb lenne mintha autóval közlekednének az emberek, mivel egy jármű sokkal több embert vinne, és mivel a BKV egy bevételből élő szervezet lenne ezért kialakítanának egy digitális rendszert amely számolja, hogy melyik járaton mennyi ember közlekedik, milyen időszakban és ez alapján lesz megadva a járatszám.

2022. júl. 4. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/32 anonim ***** válasza:

5000 Ft gyanúsan olcsó:D Biztos hogy nem annyiba kerülne mivel nálunk nagyvárosban 7000 Ft egy havi bérlet.

Ettől nem lesz vonzóbb a tömegközlekedés mivel aki autóval jár munkába már évtizedek óta nem fog ezen változtatni vagy ha nagyobb távokat kell levezessen:D

Ha megy hétvégi nagy bevásárlásra biztos nem fog tömegközlekekedni a sok csomaggal.Vagy lehetne még a példákat sorolni de a lényeg hogy aki hozzá van szokva hogy beugrik a kocsiba mikor akar akkor az az ember nem fog a buszokra,vonatokra,metrókra várakozni ez hétszentség.Ha vezetnék én is már nagyon régóta én sem változtatnék a rutinomon ha nem muszáj.

2022. júl. 4. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/32 anonim ***** válasza:

#19


A tömegközlekedést a kihasználatlanság teszi veszteségessé.

Ha az olcsóságuk miatt 3/4-ig fel lennének töltve, a vonatok és a buszok minimum nullszaldósan üzemeltethetők lennének.

Szerintem pl. egy Balatonról vasárnap a fővárosba tartó tömött vonat nyereséget termel a MÁV-nak.

2022. júl. 4. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!