Miért nem a bejárás költségeinek támogatását emelte Orbán?
Jelenleg 15 Ft / km ami adható, és 9 Ft ami a "garantált". Ez mégis mire elég manapság?
El kéne már törölni ezt a 9 Ft-os limitet, és 20 Ft-ra legalább felemelni. Nem az üzemanyagárral bohóckodni.
Nekem pl. 24 900 Ft lenne a bérlet buszra, ennek 86%-a lenne térített, ami 21 414 Ft, ez kb. 18 Ft-os km támogatásnak felelne meg.
Számít szerintem az is hogy autóval sokkal pontosabban érhet a munkavállaló munkába mint tömegközlekedéssel...
#2 Nyilván akinek adnia kéne a támogatást nem lesz jó... legszívesebben még ők kérnének pénzt hogy hogy merészelsz bejárni, legyél helyi erő, bármikor ugrasztható szinte.
Amúgy gondoltam arra is, hogy úgy lehet megszívatni egy olyan céget aki nem akar adni 15 Ft-ot, hogy bérletre megkérni a támogatást, aztán ugyanúgy autóval járni, benyelni a plusz költséget, de legalább a cég akkor szívhatja a fogát hogy többe kerül neki mint a 15 Ft-os térítés...
Nem semmi azért, hogy bő 17 éve már 9 Ft van... vicces meg szomorú egyben. Azelőtt szerintem a 3 Ft is elavulttá vált nem kicsit, mikor bejött a 9 Ft.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!