Mi kerül 1 km-ben 40mrd ft-ba?
#9 Az elején jól kezdted aztán elnagyoltad a számolgatást, ezért nem jön össze.
Megpróbálsz összehasonlítani egy átlag terhelésű, alapozású utat egy olyan autópálya szakasszal, ahol alagutaKAT, hidaKAT kell építeni és azokat is szélesre, hosszú ideig tartó, folyamatos nagy terhelésre. Iszonyat költségei vannak egy hídépítésnek, felüljáró építésnek. A le és felhajtók megtöbbszörözik a sávok hosszát. Nézd meg egy összetettebb fel-lehajtó képét!
Kérdező, megint nem olvastad el csak a címet. Ez nálad valami agyi görcs, hogy látsz egy cikket aminek tetszik a címe, de megakadályoz abban hogy elolvasd és akkor nem írnál ki egy újabb ostoba kérdést?
Ott van leírva a cikkben hogy miért kerül ennyibe.
"Az összesen 8 kilométeres nyomtávon épülő, 2x2 sávos (néhol 2x3 sávosra bővülő) autópálya több alagúton és hídon is áthaladna (egy 2 és egy 3,2 kilométeres szakaszon) Budakalász és Üröm érintésével.
A Tervezési szakasz végén az M0 a távlati M10 Budapest-Kesztölc szakasz Üröm-Solymár között tervezett szakaszához csatlakozik külön szintben, mely körülbelül 4 km hosszú, 2x1 forgalmi sávos és jelen projekt részeként épülne ki."
Nem a 8 km aszfalt kerül kilométerenként 40 milliárdba, hanem a 8km-es M0 szakaszon megépülő összes tereptárgy költsége a tervezéstől a szorgalmi utakon át a végső kivitelezésig kerül összesen 8x40 milliárdba majd az elkövetkezendő több év alatt.
Értem mit akarsz mondani de te nem érted,hogy ez rengeteg pénz?
Persze ne legyen ingyen de na azért nem hinném hogy olyan lesz a minőség hogy 6 évig semmit se kell rajta javítani.
De ha akarod hozok neked példát
820 millió euroba kerülne itt nem foghatod rá hogy ócska anyag meg hogy össze tákolták és ez alagút.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!