Aki rá szavazott, azt nem zavarja, hogy Karácsonynak ezek az intézkedései is teljesen átgondolatlanok, süt belőlük a fejetlenség?
"A valaha volt legalkalmasabb főpolgármester."
Mármint Karácsony? Megjöttek a GyK humoristái?
Teljesen jogos döntés volt az automaták számának csökkentése, hiszen ahogy a cikkben is említésre kerül, vannak kihasználatlan automaták. Így olcsóbb lesz az üzemeltetés. Ráadásul már van lehetőség mobilon is megvásárolni jegyeket. Már viszonylag sokan át is álltak mobilra, ez bizonyítják az értékesítési számok is. Lehet, hogy a BKK bevételének jelentős része automaták hozták korábban, de ez a bevétel nem fog eltűnni automaták leszerelése miatt.
Ez megint egy Karácsonyt lejárató cikk, ami ráadásul nagyon gyenge is, hiszen józan ésszel már olvasás közben is felismerhetőek benne a aljas csúsztatások…
Szerintem, annak alapján, amit látok, Karácsony teljesen alkalmatlan a feladatára de az, hogy a kormány minden pénzt elvesz a fővárostól egy alkalmas polgármestert is megbénítana.
Nagyon sürgősen át kéne szervezni Budapest közlekedését, ebből Karácsony csak az autók korlátozását valósítja meg, pedig nagyon komoly tömegközlekedési fejlesztések is kellenének:
A 4-es metró meghosszabbítása az újpalotai lakótelepig. A HÉV-ek felújítása (szerelvények és pálya is), esetleg helyenként föld alatt, vagy magasvasútként való vezetése. A menetrendek és járatok átgondolása, hogy ne nagyon legyen olyan, hogy egy helyre BKV-val 3 óra autóval 30 perc (csúcsidőben 1ó) az útidő. (Viszonylag) kis beruházás lenne a hármas metrót felvinni a vasúti pályára és kivinni a városon kívülre (igen, új kocsik kellenének hozzá, de a "felújítottak" úgy sem fogják sokáig húzni).
Az Örs Vezér Tere forgalmát újra kéne gondolni, itt felmerül a sokat emlegetett összekötés a HÉV és a metró között. A 2-es metrónak kéne két elágazás, egy a Liget tér egy a Bosnyák tér felé.
A vasúti nagy pályaudvarok összekötéséről már legalább beszélnek, bár már vázlatos tervek 50 éve is készültek.
A Déli pályaudvarral kapcsolatban meg kéne hozni a szükséges döntéseket (kell-e, mekkora területen, milyen feladatkörökkel, mit vegyen át a Kelenföldi pályaudvar), a fejlesztéseket elindítani (Itt a fejlesztések mehetnének a felszabaduló területek eladásából)
A rozsdaövezetekkel kezdeni valamit.
Ahol erre van lehetőség zöld területeket létrehozni (lásd rozsdaövezetek)
A környező településekkel a közlekedés szempontjából (is) nagyon szoros együttműködés.
A plázák helyett a kisboltok előtérbe helyezése (A Rákóczi út és a Nagykőrút üzlethelységei is elég elkeserítően néznek ki).
Amit már az elődök elrontottak: A Hungária kőrúton belüli rész építészeti egységét meg kéne őrizni. Nem szabadna üvegpalotákat építeni. Külföldön van elég példa arra, hogy az új épületek stílusa beleillik a régiek közé (Igen itt van London példája, ahol a régi épületek közé tettek le üveg felhőkarcolókat)
Feladat lenne. Ehhez kivételes ember kéne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!