Miért sajnálják többen itt az olajvállalatokat az üzemanyagár befagyasztással kapcsolatban?
Ilyen Molnak, Omvnak,Shellnek0,00002 százalékkal csökken a profitjuk.Úristen, mi lesz szegényekkel.
Azért az új 75 milliós Maybach Merci most is meglesz a részvényeseknek meg a felső menedzsmentnek.
Az lett volna radikális,de egyben korrekt is ha 400 forintosra fagyasztja be.
Szerintem jobb lenne a ha ingyen adnák.
Elavult technológia, környezet szennyező.
Ha tudnád hogy mennyi füstöt szívsz be egy átlag városban...
1#
Sokkal kevesebbet, mint eddig.
Nem elavult technológia.Használhatóság,praktikum (tankolás,távolsági közlekedés) terén nem rúg labdába egy akkumulátoros autó egy benzinessel,dízellel.
Sőt minden másra is vezessenek be hatósági árat... Nem is értem a keleti blokk gazdasági rendszere miért volt tarthatatlan.
Inkább az államnak kellene kevésbé nyerészkedni a benzinen, amúgy is a vállalatok profitja minimális ahhoz képest amit az állam vesz el a benzin eladásából származó pénzből.
Konkrétan ki sajnálja az olajvállalatokat?
Ahogyan én látom az emberek a szerződéses benzinkutasokat sajnálják, mert a kormány gyakorlatilag az megélhetésükre nagylelkű.
A benzinár olyan amilyen, az adókat nem csökkentik, hát semmi más nem marad, mint a vállalkozó haszonkulcsa.
Nem elavult technológia"
Márpedig elavult. Oké csillog össze vissza, de ugyanezt meglehet csinálni villany motorokkal.
Sőt egy kis lendületből vissza is tölti magát.
Olyan ez, hogy pl ma egy okostelefon kb annyit bír mint egy 20 éves pc...
Mármint a teljesítménye, de csak egy pici aksiról megy...
Ez a 0,00002 hogy jott ki?Kalkulaciok szerint az olajvallalatok 4-5%-os arressel mukodnek. Ez a csokkentes 20-30 forint, barmennyire is hihetetlen, de pont a haszon egy liter uzemanyagon. Az adon es a beszerzesi koltsegen felul, meg hatezer mas koltsege is van egy cegnek, uzemeltetes, marketing, munkaber, karbantartas, logisztika stb. Es nem mennek csodbe, es nem is sajnalja oket senki, de konkretan nagysagrendileg egy negyed eves arbeveteluk kiesik, mert felemeszti a hatosagi ar, es a bevetelbol fedezik a fent leirt kiadasokat. Es ez nem ugy mukodik, hogy oszt akkó’ mivan. Arrol nem is beszelve, ha tovabb no a piaci ar, no a beszerzesi koltseg, nem hogy nullszaldora, hanem minuszba lesznek, ami kutbezarast, leepiteseket eredmenyezhet. Es az allam semmilyen kompenzaciot nem ad nekik. Sokan az a baj azt hiszik az olajipari vallalatok miatt no az ar, mert kapzsik, kozbe ok csak beleepitik az arba a megemelkedett koltsegeiket, amit a vilagpiac diktal. Es a gond az, hogy a kormany megint mas faszaval veri a csalant, es onkenyesen megfoszt tobb milliard forinttol egy nem keveset adozo, illetve piaci alapon mukodo ceget, mindenfele ellensulyozas nelkul.
En is autozom, valahol orultem neki, de latni kene egy masik aspektust, olvasni kell a sorok kozott es tul kene latni a gőgön, hogy ki nem szarja le. Naiv dolog azt hinni, hogy nem lesz meg ennek a böjtje, kokemenyen befogjak hajtani a kiesest valszeg, ha megszunik a rogzitett ar.
A benzinár nem az olaj társaságok miatt miatt magas.
A kitermelő kecskeszexualizálók, putyin, és a hasonló piaci ár befolyásolók miatt.
Na meg az állam miatt, hiszen adóból áll üzemanyagár túlnyomó része.
Magyarul 1 liter üzemanyagon több az adó mint amennyibe az üzemanyag kerül...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!