A 21. században miért kell az elavult jelenléti oktatással vesződni?
Egyáltalán nem hatékonyabb, ez csak egy boomer duma.
Az lenne korrekt, ha végre kapnának döntési jogot a diákok, tanárok is, hogy az adott egyén jelenletit vagy onlinet akar.
Kijelenteni, csak ez vagy az van, antidemokratikus.
Az, hogy hanyadik század van, nem befolyásolja a különböző rendszerek hatékonyságát. Sőt, agykutatók szerint jobban megjegyezzük azt, amit papírra
kézzel leirunk, mint amit gépeléssel írunk le függetlenül attól, hogy hanyadik század van.
De látom, valaki nagyon digitális oktatást akar, mert már a harmadik kérdését látom ma.
-Mert a gyerek könnyeben tud figyelni az órán, ha nem a saját, hanem egy tanulásra specializált környezetben van (a napközi is ezért létezik az alsósoknak, a háziírás sokszor lehetetlen a sok játék vagy a TV mellett, mert a kisgyerekeknek elkalandozik a figyelme).
-Nincs minden családnak elég eszköze hozzá, sok helyen van 1 db családi gép, meg a szülőknek céges telefon, így 2-3 gyerek hogy vehetne részt az órán?
-A nebulók még az osztályteremben is csalnak a dolgozatírásban, otthon meg pláne.
4.
Milyen tudósok?Olyan boomer korúak?
Mutass olyan kutatást erről, amit nem 50-60 évesek csináltak, akik még a számítógépet sem tudják belapcsolni.
Az emberek változnak.A digitális oktatás vagy annak a munka változata, a home office egy fejlettebb, kényelmesebb metódus.
Olyan, mint amikor lóról átalltak autóra.A ló megmaradt, mint sport, szabadidős tevékenység.De mindennapi közlekedésre elavult.
A jelenléti oktatás is múzeumba való.
8.
A digitális nem azt jelenti, hogy minden online.
Nyilván nem lehet boncolni online.De, ami nem gyakorlati tárgy, ott hülyeség a jelenléti.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!