Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Ellenzékiek! A fővárosi...

Ellenzékiek! A fővárosi dugókról is a kormány tehet?

Figyelt kérdés
Gondolom a dugók kapcsán is mosdatjátok Karácsonyt... engem csak az érvelésetek érdekelne, hogy szerintetek miért nem felelős a közlekedési helyzetért Geri, és hogy miért ez is a kormány sara?

2021. szept. 10. 15:43
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
91%

Imádom, hogy a sok okostojás hibáztatja az önkormányzatot, mert dugó van.


Repüljünk vissza 2018 őszére, egy szép szeptemberi hétfő reggel szerintetek nem volt dugó? Dehogynem. Akkor se lehetett a körúton, vagy éppen a belvárosban normálisan közlekedni.


Nyilván nem menti fel a jelenlegi önkormányzatot, de 3 éve is pontosan ilyen dugók voltak a belvárosban Tarlós alatt.

2021. szept. 10. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:

Azzal egyetértek, hogy a rakpartokat le kell zárni az autós forgalom elől, mert felbecsülhetetlen az, hogy mennyit dobna Budapesten úgy a turistáknak, mint az ottlakóknak az, ha a Római parthoz vagy a Kopaszi gáthoz hasonlóan beköltözne az élet a belvárosi Duna partra is.


De előtte valami alternatíva kellene. Tömegközlekedés nem fejlődött annyit, hogy csúcsidőben gond nélkül ennyi utast elbírjon, arról nem is beszélve, hogy a közbiztonság meg egyre xarabb mindenhol, adónkból fizetett katonák, rendőrök pedig semmit nem tesznek a drogos, várost terrorba tartó nyomorékok ellen.


Parkolni nem lehet, szóval az, hogy külső kerületből/agglomerációból bejössz autóval, és azt leteszed valahova, az nem játszik.


Bicikliút fejlesztésre szánt pénzeket a mostani és az előző városvezetés karöltve lopta el, az AutoCAD-ben 1 millió forint/térképre felbaxott egyenes vonal tervekkel elkészültek ezek a csodás bicikiutak, amik a 6 sávos út közepén mennek, mellékutakról nem is hallottak a tervezők, és azt meg teljesen normálisnak gondolják, hogy az 50 km/h-s autó út és bicikliút lámpa nélkül keresztül baxódjon egymáson...

2021. szept. 10. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
100%

10 Pontosan, évente 20 ezerrel nő az asztmás betegek száma Magyarországon, a túlságosan szennyezett levegő miatt. Mindannyiunk érdeke a levegő szennyezettségének csökkentése.


[link]


"rengeteg járda annyira le lett szűkítve, hogy gyalogosan kényelmetlen rajtuk közlekedni", pontosan, annyira szűkek a járdák, hogy a szembejövő járókelőknek gyakran kell egymást kerülgetniük, hogy el tudjanak férni, gyakran lapjával elfordulva sikerül csak ez. Ez roppant zavaró. Ezeket a városokat egyszerűen nem ekkora autós forgalomra tervezték annak idején. Sok utcát lehetne sétálóutcává átalakítani.

2021. szept. 10. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
0%

Karácsony tehet róla, hogy megígérte a dugódíjat a kampányban, de gyáva bevezetni.

Ha elveszti az (elő)választást és nem kell kampányolnia, talán megjön az esze és megteszi, amit kell.

Ha meg véletlenül nyerne, akkor úgyis új főpolgármester lesz.

2021. szept. 10. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
100%
Minden s*rért, ami az országban van, nem okoz gondot visszamutogatni több, mint 10 évre, az előzö kormányt okolni. Ami Budapesten van, arról meg az elmúlt 2 év városvezetése tehet...
2021. szept. 13. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
100%

Bizony, a Fidesz a Felelős, ha úgy tetszik, Orbán-Tarlós páros.


Orbán tette fizetőssé az M0-t


Orbán nem fejezte be az M0-t három ciklus kétharmad alatt, pedig a kiemeltstratégiai beruházás törvény pont az ilyesmire való.


Orbánék cseszték el a Deák híd felújítását, kihagyva a pályázatból korábban a saruzást, ezért most újra kellett felújítani a hidat, korlátozni rajta a forgalmat, ami miatt az M0-s környékéről is a város belseje felé kerültek még akkor is, ha csak a Duna túlpartjára akartak menni.


Tarlós nem újította fel a Lánchídat, holott úgy tervezte, hogy 2019-re már végez is vele


Tarlós nem újította fel a 3-as metrót, holott úgy volt, hogy 2019-re már rég végez vele. Emiatt metrópótlók járnak, ami miatt buszsávok vannak.


Úgyanez vonatkozik a Blaha Lujza tér felújítására is és a rakpart felújítására is.


Orbán nem ad elég közpénzt Budapestnek a közlekedésfeljesztésre betartva ezzel azt az ígéretét, amivel megzsarolták a szavazópolgárokat.


Ezen felül az autók támogatása miatt is jóval több autó van a fővárosban és az agglomerációban.


A dugóhelyzet súlyossága egyébként kb. 10%-kal rosszabb, mint két évvel ezelőtt, tehát nem olyan hú de nagy az eltérés. Viszont tavaly a COVID miatt gyakorlatilag nem volt, másfelől most a Fidesz milliókat költ a dugóhisztire. Ebből a pénzből akár adományozhattak volna minimum egy vadi új buszt, az legalább hasznos lett volna, és tettek volna a dugó ellen - Orbán és Tarlós helyett is.

2021. szept. 13. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:
#14 A dugódíjat megígérte, és meg is akarta tartani, de Orbán törvényben tiltotta. Nem csak ezt, hanem mindenféle új adó bevezetését (ezért nincs Tiborcz-adó), díjak emelését (akár csak az infláció mértékének megfelelő értékben...
2021. szept. 13. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:

"#14 A dugódíjat megígérte, és meg is akarta tartani, de Orbán törvényben tiltotta. "


[link]

"Karácsony Gergely főpolgármester-jelölti programjában azt ígérte, hogy ideiglenesen bevezetné Budapesten a dugódíjat, amelynek sorsáról a próbaidőszak után népszavazáson dönthetnének a fővárosiak. "


Nem kéne olyat ígérni, amit törvényt tilt és akkor nem kéne számonkérni a betartását.

Ha tudom, hogy valamit törvény tilt, azt nem ígérem meg. Ez lenne az alap.

Másrészt a kormány megmondta, hogy hajlandó a törvényt módosítani.

Miért ne lenne az, hogy támogassa Karácsonyt abban, hogy magára haragítsa az autósokat.


De még a megválasztás után is ezt nyilatkozták:

2019.11.19:

[link]


"Bevezetik a dugódíjat, és öt éven belül korlátozhatják a dízelautók behajtását a budapesti belvárosba, mondta az RTL Híradónak adott interjújában a klímavédelemért felelős főpolgármester-helyettes. Dorosz Dávid arra számít, hogy ezekkel az intézkedésekkel radikálisan javítani lehet a főváros levegőminőségén."


Aztán a levegő munkacsoport javaslatára idén már ez volt a válasz, hogy ebben a ciklusban nem lesz bevezetve.


Ezek a tények. Ha lepontozzátok, akkor is.


[link]


"Óriási károkat okoz a budapestieknek a hatalmas gépjárműközlekedés. Jelentősen hozzájárul a fővárosi rossz levegőhöz, ami miatt évente mintegy 2500 idő előtti halálozás és 200 000 megbetegedés történik. Számtalan szív- és keringési elégtelenség, az asztma és a tüdőrák kialakulása is erre vezethető vissza."

2021. szept. 13. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:
Dugódíjat amúgy a 4-es metró építésében vállalták, szóval be kell vezetni..
2021. szept. 13. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:

#18

"Nem kéne olyat ígérni, amit törvényt tilt és akkor nem kéne számonkérni a betartását.


Ha tudom, hogy valamit törvény tilt, azt nem ígérem meg. Ez lenne az alap."


Nem kéne ostobaságot írni.


A törvényt a COVID kapcsán hozta Orbán, COVID meg még nem volt akkor, amikor Karácsony meghirdette a programját.


"Másrészt a kormány megmondta, hogy hajlandó a törvényt módosítani.


Miért ne lenne az, hogy támogassa Karácsonyt abban, hogy magára haragítsa az autósokat."

Nosza rajta!


"Aztán a levegő munkacsoport javaslatára idén már ez volt a válasz, hogy ebben a ciklusban nem lesz bevezetve."


Nem egészen. Az lett, hogy ebben az évben megmondja, hogy hogyan korlátozzák a dízeljárműveket Budapesten.

2021. szept. 13. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!