Karácsony Gergely újabb agymenése?
#11
Segítek, azt kérdeztem az előbb, ki az a NEM kerületi lakos, aki éjszakára otthagyja az autóját?
Alkalmankénti vendégekre gondoltam, és éjszakai dolgozókra. És rajtuk kívül kik?
Ez se normális viselkedés, fotó készült róla, akkor miért jelölteti magát?:
Én pedig válaszoltam, hogy a parkolóhelyek 30%-áról van szó, és nem látom, hogy egy kerületi polgármesternek, mert nyilván ő hozta ezt a döntést és nem Karácsony, de úgyis Karácsony szidása miatt írtál csak ki kérdést, miért ne lennének fő szempont a kerület lakosai.
De nyilván ha már rámutattak, hogy hülyeség a kérdés, akkor kezdj el más dologról panaszkodni, mert a kerületben éjszaka dolgozó emberek és a vendégek érdekét akartad csak védeni.
"A belvárosi közlekedési reformcsomagot Karácsony Gergely főpolgármester kabinetfőnöke, Balogh Samu jelentette be hétfőn."
Erről meg ennyit.
#11 "Nem mellesleg a munkahelyek egy részének van saját parkolóhelye, továbbá pont a belváros olyan, hogy inkább tömegközlekedni kéne oda egy csomópontban hagyott autótól."
Ez egy szép elképzelés, csak hülyeség.
Legyen egy vacsora a családdal valamelyik említett kerületbeli étteremben! Leteszem a kocsit a parkolóban és csak egyszer kell tömegközlekedéssel az étteremhez jutni, nem is kell átszállni, mert mázlink van. Akkor is az nekünk - 5 főre - 3000Ft oda-vissza. Ha már át is kell szállni, akkor 6000Ft. Mindezt úgy, hogy mindenképpen beleférjünk a BKK menetrend idejébe, nem maradhatunk akármeddig.
Ráadásul minden esetben azt feltételezitek, hogy mindenki tud tömegközlekedni, gyalogolni. Az autó nem csak azoknak van akik nem akarnak tömegközlekedni, azoknak is akik egyébként nem tudnának eljutni sehová, mint egyik rokonom, aki szívbeteg és alig pár métert képes sétálni még fiatalon is.
Ez egy nagyon szép számolás csak több benne az elhanyagolás, mint egy középiskolás fizika feladatban.
Kétlem, hogy öten járnátok egy autóval rendszeresen, azt meg még inkább, hogy abból az öt emberből ötnek nincs bérlete budapestiként. Márpedig ha negyedéves vagy éves bérletet nézünk máris ott tartunk, hogy 280 forintba kerül a korlátlan bkv-zás egy nap alatt. Arról nem is beszélve, hogy az öt embernek egy része vagy diák vagy kap munkáltatói hozzájárulást a bkv bérlethez. De maradva a 6k összegnél, az autó fenntartása is bőven több száz forint szerintem naponta, a belvárosban közlekedve vele a fogyasztása is átlagon felüli, tehát a benzinre is bőven lehet számolni. Ugyanígy a parkolás is alsóhangon óránként 300 felett van, de az ilyen belvárosi kerületekben akár 440-nel is lehet számolni. A környezeti terhelésről és hasonlókról már ne is beszéljünk.
Továbbá még mindig nem értem, hogy a parkolók 30%-ának odaadása a kerületi lakosok részére miben befolyásol egy családi vacsorát egy másik kerületi étteremben.
De megfordítva a kérdést, ha már valaki autót tart fenn, mert szükséges a közlekedéséhez, akkor szerinted pofátlan igény, hogy tudjon is parkolni azzal az autóval a lakóhelye környékén minden nap, vagy inkább a kerületben vacsorázgató vendégeknek az egyszeri kényelme a fontosabb?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!