Karácsony Gergely szerint mêg ebben az évben meg lesz a céldátuma a dízel autók kitiltásának Budapestről, mire tippelsz?
#9
Az a baj, hogy ha lenne is kártalanítás, természetesen az is magyarosan működne, vagyis megkapod a sz@rrá avultatás után a huszonéves autód piaci értékének a harmadát, ami lenne 100-500 ezer forint, autótól függően, a kocsidat viszik a bontóba, a pár százezer forintoddal meg elmehetsz a sz@rhoz sírni, és nincs mivel szállítani a családot, max ha a 15-20 millió forintos elektromos konzervdobozra felveszed a 15 éves hitelt, és akkor ki tudod fizetni az autó első részletét... aztán mire törlesztenéd a hitelt, addigra kitalálnak megint valami marhaságot, hogy miért vegyék el alólad az autót, és megint miért vegyél fel hitelt.
Adósrabszolgaság a köbön.
A 80-as, 90-es, 2000-es évekbeli autók egyszerre fejlettek technológiailag (nem kell rendszeresen bennük matatni, gyorsak) és megbízhatóak, ez nem éri meg a tőkéseknek, ezért a kisembert folyamatosan nyomorgatni kell valamivel.
De ez nem csak az autóknál van így sajnos, ezért is baromi dühítő KariGerinek ez a legújabb őrülete!
Ha van egy kis esze a népnek, akkor minél hamarabb bezárják egy elgazosított terü... izé, darázsgarázsba, és többet ki sem engedik.
Félreértés ne essen, támogatom a zöld Budapest elképzelést, de ennek nem az a módja, hogy szopatjuk a kisebbet ilyen baromságokkal. Inkább azokat kéne büntetgetni akik WC-re is autóval járnak (az autó korától függetlenül), a bevételből pedig segíteni azokat, akik 25-30 éves autókkal járnak, mert újabbra nem tudnak milliókat áldozni. Hidd el, többségük nem azért jár ilyen öreg járgányokkal mert ezt élvezi, hanem mert átlagkeresetből nem engedhet meg magának mást, csak a már meglévő fenntartását.
Nem a dízelautókat akarja kitiltani, hanem csak régi euro besorolású dízeleket.
Egyébként, én hülyeségnek tartom ezt a kitiltósdit.
Egy hülye megcsinálta nyugaton, a többi birka meg elkezdte követni.
Sokkal inkább a műszaki vizsgákat kellene szigorítani.Azért, hogy ezek a régi autók is hozzák a gyárihoz közeli emissziós értékeket.Ha nem teszik, akkor bizony katalizátorcsere, motor reszelgetés...stb
Én meg merem kockáztatni azt is, hogy közlekedési értelemben Kuba a legzöldebb.
Igen, régi autókkal járnak, de NEM DOBJÁK EL FELESLEGESEN A MŰKÖDŐ JÁRMŰVEKET!
A zöldek folyamatosan maguknak mondanak ellent! Egy (akármilyen) új autó előállítása rengeteg szennyezéssel jár.
Ha a zöldek komolyan vennék magukat, és nem a zsebük tömésére koncentrálnának, az alábbi dolgok érdekében tennének lépéseket:
-a számítógépek mesterséges (szoftveres) avultatásának megakadályozásáért, Linux népszerűsítéséért (rengeteg az e-waste!)
-ugyanez a telefonoknál
-magasabb CO kibocsájtású, de OM606 szinten megbízható dízeles, benzines, hibrid autók gyártása - a tisztán elektromos autókat az óriási akkupakkok miatt legszívesebben betiltanám
-az afrikai megállíthatatlan népességnövekedést tudatosan, zsarolással (nincs több segélycsomag), vagy kiterjedt felvilágosítással (húzz gumit bmeg) megállítani
... így hirtelen ennyi jutott eszembe.
Egyértelműen tényező a környezetszennyezésben a világ legnagyobb gazdaságainak működése is, illetve a nemzetközi szállítás (hajózás, repülőgépek) is sokat szennyeznek, de hogy ezeket miért a közemberek 20 éves Suzukiján kell leverni, azt nem értem...
#14
Itt M.o-n rengeteg a régi besorolású dízel is. Sok vállalkozó még mindig öreg dízel teherautókat használ, nekik az új teherautó megvásárlását hogy tervezi támogatni?
És a Jóska az 1.6-os szívódízelét miből cseréje? Szivárványos zászlóból? Hogy jár be munkába?
Egyébként meg egyetértek veled, egy jól beállított adagoló, jó állapotú motor, kipufogó sokat segít.
A -nagyon- régi autókra viszont nem tenném kötelezővé a katalizátort, mert megöli a motort. Volt már ebből botrány 2004-ben.
"addigra mar reg nem lesz Vudapest fopolgarmesere"
Persze, mert ő lesz Magyarország királya, majd kicsit később a világ ura!
"Kitiltani nem lehet csak ha kartalanitja az oreg autok tulajdonosait,"
Mi az istenről beszélsz? Természetesen bármilyen autó kitiltható bárhonnan. Lásd szmogriadók esete és a váltakozó (páros-páratlan) rendszámok engedélyezése.
Kutya f.szának nem kell kárpótlást fizetni, csak képzelegsz.
#19
Az emberek meg teleportálva járjanak munkába az agglomerációból, ugye?
Vagy mávval, ami késik, és jó esetben csak le kell dolgozni a késést, rossz esetben fel is mondanak neki?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!