Karácsony Gergely milyen miniszterelnök lenne?
#20 Értem. Szóval nem ismered Budapestet, nem ismered azokat az utakat amiken Karácsonyék a forgalom korlátozásokat csinálták, ahol a biciklisávokat felfestették, ahol a dugók miattuk minden nap kialakulnak.
De akkor miért nem nézel előbb utána? Próbáld már ki előbb és utána mondj véleményt vagy tedd meg azt hogy meghallgatod azokat akik ott kell hogy közlekedjenek nap mint nap!
#18 Érdemi választ adtál, jelentős tévedésekkel, ezért érdemben cáfolom azokat.
1-2. Ez nem egészen így van. A torlódást jól meg lehet vele előzni, és sok balesetet lehet vele megelőzni, ami valóban konkrét útlezáráshoz vezet.
A kiszámítható haladás ráadásul kevésbé idegörlő, így a sofőrök türelmesebbek és koncentráltabbak lesznek, már csak ezért is kevesebbet hibáznak.
3. A sebességkorlátozás önmagában nem ment életeket... Ez annyira bölcs mondás, mint az, hogy az autó önmagában nem gázol el embert.
Amúgy hogy mennyire is ment vagy nem ment életet, érdemes elolvasni ezt a cikket egy kis matematika, egy kis fizika senkinek sem árt:
4. először 60-ról 50-re általánosan - jó lépés, de kevés. 30-as korlátozás sem lesz mindenhol.
Főúton Karácsony javaslata szerint 50, mellékúton 30 Km/h lenne a sebességhatár. Ez bizony teljesen okés.
5. Egyfelől nagyon sok buszsáv van, ahol az autósok kevésbé okoznak dugót, villamos és metrópályákon meg pláne nem okoznak dugót.
Sajnos sokszor olyanok is autóznak, akiknek nincs szüksége igazán rá, csak hozzá nőtt a seggéhez az autó. Az, hogy mit nevezünk szükségesnek ("olyan dolga van"), az elég gumi dolog.
A dugó jelentős részét jelenleg az adja, hogy Orbán ingyenessé tette a parkolást.
6. Az növeli a légszennyezettséget a leginkább, hogy Orbán ingyenessé tette a parkolást, így fél órát is köröznek, hogy leparkolhassanak. Orbánnak hála, még a helyi lakosok se tudnak leparkolni.
#22 Már bocs, de nagyon sok butaság jött össze.
A budapesti forgalom mindig is problémás volt. Ebbe úgy avatkoztak bele hogy annak következménye az hogy most sokkal több a dugó, a torlódás. Vagyis nem jól csinálták. ha ez a sebességkorlátozást és biciklisávokat jelenti akkor az volt a hibás lépés, mert előtte ezek nem voltak és akkor nem volt ennyi torlódás.
A parkolást hiába akarod ide keverni annak semmi köze a dugókhoz. nem azokon az utakon keringenek az autósok és nem ott akarnak leparkolni ahol a dugók kialakulnak, hanem éppen a mellékutakon. Tudom és értem hogy mindig muszáj a zorbánt hibáztatni mindenért IS, de ettől még ez butaság. de most majd megszűnik az ingyenes parkolás lehetősége és akkor ki fog derülni hogy ez mennyit jelent.
A mellékutakon a 30-as korlátozás nevetséges. Neked nincs jogosítványod, ugye? Mert csak az támogatja hogy mindenhol 30 legyen a sebességhatár aki nem szokott autót vezetni. Éppen a mellékutakon nincs értelme túl lassan haladni hiszen ott kisebb a forgalom. Azért létezik a lakóövezet fogalma, ahol valóban szükséges az alacsony sebesség, mert vannak területek ahol erre van szükség. de ott meg 20 a sebességhatár. És igen, ahogy mindenhol, úgy Budapesten is vannak helyek ahol jó az alacsony sebesség - veszélyesebb kereszteződéseknél, iskolák, boltok közelében, ahol sok gyalogos mehet át az úton stb. De ne csináljunk úgy mintha most kellene kitalálni a budapesti közlekedést!
Kicsit kellene tanulnod a motorok működéséről, hogyan változik a kipufogógáz összetétele ha nem az optimális sebességgel jár az autó és milyen káros kibocsátással jár a lépésben araszolgatás vagy a dugókban állás. Amíg azt hiszed hogy a parkolás miatt nőhet a légszennyezés, mert tesznek egy kört hogy találjanak helyet, addig nem sok értelem van egy vitában.
Nem. Eddig az volt a gondolat, hogy az autós forgalomnak egyetlen alternatívája volt, a közösségi közlekedés. Jelenleg már a kerékpár is biztonságos alternatíva lett.
Az ingyenes parkolás két dolog miatt kapcsolódik ide: 1. környezet szennyezés, 2. az olcsóbb autós közlekedés miatt növekedett az a forgalomban lévő autók száma a belvárosban.
Nem mindenhol, hanem a mellékutakon. A főutakon nem. Ferdítesz.
A mellékutakon nem a dugó megelőzése miatt kell bevezetni a 30-as sebességhatárt, hanem a közlekedésbiztonság érdekében. Olvasd el a cikket, de a lényeg egyetlen mondat: "A FENTI ADATOK ESETÉN A GYORSABBAN HAJTÓ AUTÓ VEZETŐJE MÉG EL SEM KEZD FÉKEZNI OTT, AHOL A LASSABBAN HAJTÓ AUTÓ VEZETŐJE MÁR MEGÁLL!" Ez bizonyítja, hogy a sebességkorlátozás önmagában is képes embereket menteni.
A fővárosban elég kevés nem-lakóövezet van, mellékutak meg pláne. Ezzel tehát ellent mondtál magadnak.
#21!
Egy dologhoz értesz: A szalmabábozáshoz.
Ugyanis abból, hogy a korábbi teljesen buta állításodat ("...mert a buszok, egyebek sem tudnak haladni a dugókban...") cáfoltam, nem következik az, hogy ismerem-e vagy sem Budapestet.
Mivel érdemben nem tudtál válaszolni (Nehezen is lett volna bizonyítható, hogy a villamosok, a metrók, a HÉV-ek állnak a dugókban.), ezért azonnal engem kezdtél támadni egy légbőlkapott dologgal.
Biciklisávok: Nyáron nem volt dugó, szeptember 1-től dugó lett. Minden évben évtizedek óta. Nem a bringasávtól lettek dugók. Amúgy Karácsony egyetlen vagány bevállalása a körúti bringasáv volt, de abból is kitáncolt, amikor támadták és végül helyenként sikerült egy nagyon-nagyon rossz megoldást csinálnia.
"De akkor miért nem nézel előbb utána? Próbáld már ki előbb és utána mondj véleményt vagy tedd meg azt hogy meghallgatod azokat akik ott kell hogy közlekedjenek nap mint nap!"
Ezt mire is írtad? (Mert semmihez nem kapcsolódik.)
Jól elkanyarodtatok... :D
A kérdésre válaszolva szerintem is jó miniszterelnök lenne.
Sokkal jobb lenne. Tud kompromisszumokat kötni nem akar egyedül uralkodni mint orbán.
Nem egy uralkodóra van szükségünk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!