Karácsony Gergely milyen miniszterelnök lenne?
9es
Nem ezt látom, hogy effelé haladnánk.
Autópályán mivel nincs gyalogos közlekedés, nyilván nincs ilyen veszély. Bár lehet, hogy lenne forgalomhoz igazodó ideiglenes sebességkorlátozás, hogy csökkentsék a dugókat.
A főváros bizonyos lakott területein a sebességkorlátozás teljesen indokolt, ha csak egy ember életét megmenti ezáltal, már megérte, és az se gond, ha ezzel nem mellesleg versenyképesebbé teszik a közösségi közlekedést. A gyors közlekedés alacsonyabb rendű jog, mint az egészséges környezethez, tiszta levegőhöz való jog.
#17
1. a dugókat nem oldja meg a sebességkorlátozás - hanem okozza.
2. az autópályákon dugókat balesetek okoznak, olyankor meg pont hogy nem tudnak menni az autók, nincsen szükség sebességkorlátozásra
3. a sebességkorlátozás önmagában nem ment életet, aki nem tartja be az eleve maximális 50km/h sebességhatárt az nem fogja betartani a kevesebbet sem. A nagyobb forgalmi utakon pedig a lassabban haladó autók között sincsen senki biztonságban, ezért kellenek a lámpás kereszteződések, ott meg meg kell állni és nem lassítani
4. ahol indokolt, ott eddig is vezettek be sebességkorlátozást, nem Karácsony találta ki - csak eddig nem okoztak vele dugókat, mint most
5. a közösségi közlekedést nem teszi versenyképesebbé, mert a buszok, egyebek sem tudnak haladni a dugókban. Aki autóval akar közlekedni mert olyan dolga van az mindenképpen autóval fog menni.
6. a sebességkorlátozások amiket most vezettek be azok éppen hogy növelik a levegő szennyezettségét a fővárosban
#18!
A buszoknak ott van a buszsáv. A tömegközlekedés többi résztvevőjét pedig nem érintik a dugók.
Az autósok jelentős többségének semmi szüksége, hogy autóval járjon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!