Nem tudom miért panaszkodnak a vendéglátósok? Át kell állni kiszállításra mindenkinek. Fölöslegesnek tartom a helyben fogyasztós helyeket. Minek? Nem mindenki tud összeütni egy kaját de az el tudja vinni és otthon megeszi.
#45 "A fine dining etterem nem tud ugy hasznot csinalni ha kiszallitjak a kajat mert az emberek nem azert jarnak oda hogy tele legyen a has es kesz"
Akinek még a felső tízezer sem jó, aki válogat a vendégek között, az így jár. Le lehet pontozni, lehet bunkó prolizni, de én akkor is jobban sajnálom azokat az alkalmazottakat, akik rövidített munkaidőben, csökkentett jövedelemért dolgoznak.
#45 A fine dining a vendéglátásnak egy rendkívül szűk szegmentuma. A szállodák, múzeumok sem tudnak házhoz szállítani, róluk mégis sokkal kevesebbet hallani.
Tudom, hogy a vendéglátás, turizmus nem gyár, ott nem lehet a kiesett forgalmat szombat/vasárnapi munkával bepótolni, de más területen is vannak gondok.
Azt a vendéglátósoknak be kell látniuk, hogy ha van néhány lehúzós hely, vagy ahol "csak" arrogáns a személyzet, (és mindkettőre van példa), az egész szakmára vonnak le következtetést. Továbbá a vendéglőbe járásnál vannak fontosabb dolgok is.
Az érdekes, hogy a többi gazdasági ág szereplői együtt nem panaszkodnak annyit, mint a vendéglősök, pl. a szállodások sem, pedig ők még kiszállítani sem tudnak.
Más ágakat is érintenek a korlátozások, más ágban is csődölnek be vállalkozások.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!