Miért baj az, ha Karácsony Gergely tesz is valamit a légszennyezés ellen BP-en?
Az autósok fizetnek az autózásért eleget.
És mindig a fizető ügyfelek érdekei a fontosabbak.
Azzal hogyan csökken Budapesten a levegő szennyezettsége ha az autósok órákig araszolnak vagy állnak az autósok elől lezárt sáv miatt?
Nem az lenne a cél,hogy az autók minél hamarabb elérjék úti céljukat kevesebb üzemanyaggal és nem a dugókban araszoljanak?
Nem mindegy, hogy például 20 perc alatt eléri a célját az autós vagy 60 (vagy több) percig araszol.
szerintem is jó, hogy a légszennyezés ellen tesz valamit, csak vigyáznim kell arra, hogy ne szúrjon ki az autósokkal, legyenek alternatívák, lehetséges legyen a fokozatos átszállás, a bkk hálózatát is jobban ki kellene építeni
amúgy meg a kormánymédia mindent kritizál rajta, de a saját hibáit nem vallja be és nem javít azokon
10-
""szerintem is jó, hogy a légszennyezés ellen tesz valamit,""
Mit???
Nem azzal van a baj amit szeretne elérni, hanem ahogyan azt szeretné elérni. Annak oka van, hogy élhetetlen a belváros a közlekedés miatt. Ha sok az autó, csökkenteni kell a számukat. A számukat úgy tudod csökkenteni, hogy vagy a szükségét szünteted meg, vagy alternatívát nyújtasz. Előbbi az generikus, nem fővárosi városvezetési probléma. Utóbbira a tömegközlekedés fejlesztése lenne a megoldás. Normális járatsűrűség normális utassűrűséggel, és normális utazási körülményekkel. Az, hogy egész egyszerűen kitiltod az autókat, és az autókkal közlekedőket áttereled egy eleve túlzsúfolt, lassú, mocskos, büdös, koszos tömegközlekedésre, nem megoldás.
A problémára megoldás lehet a legalább 2 de inkább 3 lépcsős tömegközlekedés, kb. mint a repülőknél. 1. és 2. osztály, illetve 3. osztály ami alanyi jogon járna, azaz ingyenesen igénybe vehető. A többin pedig sokkal szigorúbban ellenőrizni a jegyeket. Így kicsit eloszlana a sűrűség a járatokon, aki pedig hasonlóan gyors utazásra tart igényt mint autóval, az fizessen érte. Én személy szerint havi 30 ezret is kifizetnék (1,5 tank benzin, pont annyit autózok) ha emberi időben eljutnék a BKV-val A-ból B-bel. A másik megoldás, a kerékpáros infrastruktúra drasztikus fejlesztése, nem ilyen belenyúlunk itt-ott az autósok kárára megoldásokkal. Akkor nem csak hobbi szinten bringáznék városon kívül.
Muszáj kezdeni valamit a problémával mert már tényleg katasztrófa ami van. Csak racionálisan kellene nekimenni a megoldásnak és gyökereiben kezelni, nem felületesen tünetmentesíteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!