Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért baj az, ha Karácsony...

Miért baj az, ha Karácsony Gergely tesz is valamit a légszennyezés ellen BP-en?

Figyelt kérdés
Sajnos Magyarországon az autósok a zt hiszik nekik mindent szabad és eddig ez sajnos így is volt. A magas szmog tartalommal és az ózon lyukkal pedig mitsem foglalkoznak. zöldként állíthatom, hogy a fővárosban mindig is nagyon szennyezett, rossz minőségű volt a levegő. Kellene valamit tenni a zöldebb főváros irányában, mert ha ez így halad akkor egyre nehezebb lesz lélegezni. Az autósok önző módon uralják az utakat, elszorítják a kerékpárosokat és dudálnak. Ez a közlekedési "kultúra" ami itt megy teljesen elmaradott és primitív. Ausztriában a legnagyobb forgalomban is kiszáll az autós és áttessékel a zebrán ha éppen sok poggyász van nálad. Ilyen idehaza még sosem fordult elő velem, itt örülhetsz ha nem gázolnak halálra a zebrán.

2020. szept. 12. 02:32
A kérdező szavazást indított:
Egyetértek, helyesen teszi
Hülyeség, nem értek egyet
43 szavazat
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
30%
Ki kell tiltani az autókat, főleg a belvárosból. Csak elektromos autó legyen ott. :). Én is beruháztam már egyre korábban. Most a napelemek jönnek a házra.
2020. szept. 12. 02:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
48%
Igazad van, de fokozatosan kellene bevezetni.
2020. szept. 12. 05:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
63%
Ha zold vagy, akk remélem húst sem zabalsz, mert az karosabb, mintha autoval jarnal
2020. szept. 12. 06:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
50%

Az autósok fizetnek az autózásért eleget.


És mindig a fizető ügyfelek érdekei a fontosabbak.

2020. szept. 12. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
52%
Mert populista módon, átgondolatlanul teszi, és kiszúr gyakorlatilag mindenkivel, aki nem biciklivel közlekedik.
2020. szept. 12. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 mindentudó99 ***** válasza:
41%
Bosszút esküdött az autósok ellen mert ő még jogosítványt is képtelen volt szerezni.
2020. szept. 12. 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
49%

Azzal hogyan csökken Budapesten a levegő szennyezettsége ha az autósok órákig araszolnak vagy állnak az autósok elől lezárt sáv miatt?


Nem az lenne a cél,hogy az autók minél hamarabb elérjék úti céljukat kevesebb üzemanyaggal és nem a dugókban araszoljanak?

Nem mindegy, hogy például 20 perc alatt eléri a célját az autós vagy 60 (vagy több) percig araszol.

2020. szept. 12. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
76%

szerintem is jó, hogy a légszennyezés ellen tesz valamit, csak vigyáznim kell arra, hogy ne szúrjon ki az autósokkal, legyenek alternatívák, lehetséges legyen a fokozatos átszállás, a bkk hálózatát is jobban ki kellene építeni


amúgy meg a kormánymédia mindent kritizál rajta, de a saját hibáit nem vallja be és nem javít azokon

2020. szept. 12. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
100%

10-


""szerintem is jó, hogy a légszennyezés ellen tesz valamit,""


Mit???

2020. szept. 12. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
51%

Nem azzal van a baj amit szeretne elérni, hanem ahogyan azt szeretné elérni. Annak oka van, hogy élhetetlen a belváros a közlekedés miatt. Ha sok az autó, csökkenteni kell a számukat. A számukat úgy tudod csökkenteni, hogy vagy a szükségét szünteted meg, vagy alternatívát nyújtasz. Előbbi az generikus, nem fővárosi városvezetési probléma. Utóbbira a tömegközlekedés fejlesztése lenne a megoldás. Normális járatsűrűség normális utassűrűséggel, és normális utazási körülményekkel. Az, hogy egész egyszerűen kitiltod az autókat, és az autókkal közlekedőket áttereled egy eleve túlzsúfolt, lassú, mocskos, büdös, koszos tömegközlekedésre, nem megoldás.

A problémára megoldás lehet a legalább 2 de inkább 3 lépcsős tömegközlekedés, kb. mint a repülőknél. 1. és 2. osztály, illetve 3. osztály ami alanyi jogon járna, azaz ingyenesen igénybe vehető. A többin pedig sokkal szigorúbban ellenőrizni a jegyeket. Így kicsit eloszlana a sűrűség a járatokon, aki pedig hasonlóan gyors utazásra tart igényt mint autóval, az fizessen érte. Én személy szerint havi 30 ezret is kifizetnék (1,5 tank benzin, pont annyit autózok) ha emberi időben eljutnék a BKV-val A-ból B-bel. A másik megoldás, a kerékpáros infrastruktúra drasztikus fejlesztése, nem ilyen belenyúlunk itt-ott az autósok kárára megoldásokkal. Akkor nem csak hobbi szinten bringáznék városon kívül.

Muszáj kezdeni valamit a problémával mert már tényleg katasztrófa ami van. Csak racionálisan kellene nekimenni a megoldásnak és gyökereiben kezelni, nem felületesen tünetmentesíteni.

2020. szept. 12. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!