Miért akarja a Kormány, hogy magyarok százai haljanak meg az utakon?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A járhatatlan út mit jelent? Rossz minőségű? Tele van kátyúval?
Mert pont ezeken nem lehet gyorsan hajtani, vagyis ezek biztonságosabbak. A kormányod tehát azért küzd, hogy ne haljatok meg.
Akik azt akarják, hogy meghaljatok ott, azok a vezetők, akik ott felelőtlenül közlekednek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az elmúlt években annyi útépítés, bővítés, felújítás történt, mint előtte 20 év alatt sem.
A 4-es út volt korábban a legveszélyesebb útszakasz végig, ma már sokkal jobb a helyzet éppen az idő közben elvégzett útépítésnek köszönhetően.
Egy tavalyi cikk szerint: "Az összegzés szerint a négy év alatt 66 398 személyi sérüléssel járó baleset következett be Magyarországon. Ez az előző négyéves – 2010-től 2014-ig terjedő – időszakhoz képest 6 százalékos növekedést jelent, de 10 százalékkal kisebb, mint 2007 és 2010 között. Mint a KSH megállapítja, egy hosszabb, csökkenő tendenciát mutató időszak után 2012 óta újra nőtt a balesetek száma. Ezt minden bizonnyal a gyarapodó autóforgalomra vezethető vissza, a legtöbb karambolért ugyanis a személygépkocsi-vezetők tehetők felelőssé." "A baleseteknek tavaly 633 halálos áldozata volt. 468 járművezető és utas vesztette életét, akik közül 268-an (az áldozatok 57 százaléka) nem használta a biztonsági övet. A súlyos sérüléssel járó balesetek esetében ez az arány rosszabb: a súlyosan sérültek 62 százaléka nem volt bekötve a baleset bekövetkezésekor."
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#7, #8
Azért van itt színvonal a GYIK-on 🙄. Valahogy még 6 sör után haverokkal sem beszélünk olyan stílusban amit itt egyik másik pronyó megenged magának.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Békéscsaba Kecskemét között nemsokára kész az M44. (Nagy részén már most is lehet menni ingyenesen).
Kecskemét Dunaföldvár Balaton között autópálya kezd épülni.
Mit szeretnél kedves kérdező? A kormány folyamatosan építi az utakat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!