Mi a baj a Belgrád-Budapest vonallal? Miért van az, hogy aki tegnap még a környezetbarát vasútért hisztizett, annak ma a vasút a legnagyobb ellensége?
Kínának van ilyen törekvései, hogy minél hatékonyabban be legyenek kötve az országok hozzá, és emiatt kedvező feltételek mellett épít vasútat. Rengeteg ország lecsapott erre a lehetőségre, többek között Magyarország is.
Erre a libsik egyből ellenkeznek, nekik kell a vasút, de az, ami a Fidesz kormány alatt épül, az nem?
2/2 anonim
Ez az érv kb. annyi, hogy neked az a bajod, hogy a Fidesz kormányoz. Bármit is csinálnak, az neked nem tetszik, mert szerinted xy lop. Lehet ha igazad van, lehet ha nincs, de ennek sok köze nincs a vasúthoz. Ha nem az épülne, akkor más, és akkor arra mondanád, hogy lopik a lölö...
Az a legnagyobb baj, hogy Szerbiában érinti az ország legnagyobb, második legnagyobb és hetedik legnépesebb város. Magyarországon elkerüli Szegedet, Kecskemétet, Ceglédet.
Ha pedig ugyanazok tervezték meg azt, mint a mostani vasúti járatritkítást, akkor nagy haszna nem lehet. Balassagyarmat példája mutatja, hogy a szakértelem messze elkerülte őket.
"Jópár települést köt be Budapestre, ahonnan eddig nem 2 óra volt feljutni Pestre (mint Szegedről), de ez talán kevés indok erre"
Annyira, hogy a kormányzat se használja ezt, mivel elsődlegesen teherforgalomnak épül ez a vonal. Gyorsabban jutnak el a kínai áruk Pireuszból Budapestre, meg hasonlókkal hirdetik. Ha ez igaz akkor nincsen ésszerű magyarázat, hogy miért kerülje el az ipari központ Szegedet, Kecskemétet. Kínai hitel nélkül is lehetne fejleszteni a vasutat, de úgy tűnik inkább a szárnyvonalak bezárása következik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!