Ez az eset bizonyítja az újpesti vezetés korrupcióját?
Az előző városvezetés alatt elfogadták a költségvetést, amelyben helyet kapott számos út felújítása is.
Az új vezetés azonban törölt minden ez évre tervezett útfelújítást. Ez korrupcióra utalhat, vagy csak a novemberben megszavazott képviselői fizetésemelés miatt nem jut pénzt az aszfalt-felújításra?
#9
16 Lánchídnyi adósságot, csakhogy végre elkezdődjön a felújítása
"16 Lánchídnyi adósságot, csakhogy végre elkezdődjön a felújítása"
Tárgyi tévedésben vagy. 375 milliárd forintot 2010 után vállalt át a kormány a 2014-es nagy önkormányzati adókonszolidáció keretében. A fővárost 2019-ben 80 milliárdos adóssággal adták át, ami főleg a metrókocsik után keletkezett + még 40 milliárdnyi tervezett hitel van elszámolva erre az évre vonatkozóan.
Annak a 16 lánchídnyi adósságnak nincs kapcsolata a mostani felújítással, nem azért adták, hogy "végre elkezdődjön a felújítás". A Lánchíd felújítása egy 2019-es '20-as téma, a konszolidáció, pedig egy 2014-es történet.
És ezek is olyan témák, amik elsősorban a fővároshoz köthetőek, nem az újpesti vezetéshez specifikusan.
"A fővárost 2019-ben 80 milliárdos adóssággal adták át, ami főleg a metrókocsik után keletkezett + még 40 milliárdnyi tervezett hitel van elszámolva erre az évre vonatkozóan."
2010-ben pedig 188 milliárd forintos adóssággal adták át, ami 80 milliárd forintra csökkent, a jelenlegi fővárosi vezetés pedig meg fogja duplázni ezeket az adósságokat, ugyanis már a fizetéseknél és helyetesek meg tanácsadókban sem voltak szerények.
14-es a jövő heti lottószámokat is ilyen biztosan tudod előre?
Egyèbként a kormány meg is tesz ezert mindent...ti meg tapsoltok ehhez!
"2010-ben pedig 188 milliárd forintos adóssággal adták át, ami 80 milliárd forintra csökkent"
Szintén egy tárgyi tévedés, nem olvastad az előző hozzászólásomat? 2014-ben minden önkormányzati adósságot konszolidáltak. Ez a mostani 80 milliárdos adósság nem a 2010-esnek a lecsökkentése, hanem a 2014 után ÚJ adósságoknak a lenyomata.
De azt is megemlítettem, hogy ez főleg az új metrókocsikból származik, ami esetében szerintem Tarlós bele volt kényszerítve egy rossz döntésbe, de itt véget is ér a szubjektív része a hozzászólásomnak.
"A BKV adósságat rendezték, a 180 milliárdos adósság teljesen egy másik téma, azt a felére csökkentették. Tarlós nem csinált rossz lépéseket csak kettő különböző dologról beszélünk."
Najó, akkor tegyük tisztába.
2010-ben elmondásod szerint 188 milliárdos adóssággal adták át a fővárost. Oké.
Ezt hogyan egyezteted össze azzal, hogy 2014-ben 375 milliárdot vállalt át az állam? Illetve levonva a BKV-t és a kerületeket, 217 milliárd átvállalás jön ki.
Ennek tetejében arról sem hallottam, hogy csak a fele adósságot vállalta volna át az állam 2014-ben. Illetve ez volt az első terv, de utána még ugyanabban az évben meggondolták magukat és az egészet átvállalták. Nincs tudomásom róla, hogy Budapesttel kivételeztek volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!