Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A német vezetés miért nem...

A német vezetés miért nem ismeri az audi itteni menedzsmentjének álláspontját?

Figyelt kérdés
[link]

2019. jan. 30. 11:14
 1/7 anonim ***** válasza:
72%
Ott van a cikkben, mert az itthoni menedzsment nem továbbított semmilyen infót. Amúgy itt a fő bűnös a magyar kormány. Ők azok akik megteremtették annak a lehetőségét, hogy a munkavállalókat úgy kezeljék mint a rabszolgákat. Kiherélték a munkatörvénykönyvét és megegyeztek a multikkal hogy alacsonyan tartják a fizetéseket. Most hiába vergődnek az Audisok, ez nem feltétlen az Audi sara ami történik. Nekik kell egy költséghatékony összeszerelő üzem az EU-n belül. Nem fognak német fizut adni azért hogy itt a paraszt két előre legyártott alkatrészt összecsavaroz. Ha meg nem mennek itt a dolgok, egy tollvonás és viszik az egész gyárat Bulgáriába.
2019. jan. 30. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

Tudom h nem továbbították de ilyenről azonnal kellett vna szólni...

És igen a drága kormány jobb lenne ha lelone magát mert felháborító ami itt megy.

Menjen a multi bulgariaba majd ott is megunják.

Még érdekes itt alacsonyan tartják a béreket, míg Szlovákiában Csehországban és Lengyelországban is többet keresnek ugyanannak a cégnek az ottani dolgozói.

2019. jan. 30. 11:37
 3/7 anonim ***** válasza:
Ezt úgy kérdezed, mintha nem ismernéd a magyarokat.
2019. jan. 30. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

#2

Nyilván az a fránya stratégiai megállapodás a kormánnyal csúnyán betesz a fizetéseknek. De nem is a fizetéssel van itt a legnagyobb baj, hanem a körülményekkel pl a plusz 300-400 óra ami után egy fillért nem kapnak. Ha napi 8 órát kellene dolgozni heti 5 nap, vagy esetleg kifizetnék a túlórákat havonta senkinek nem lázongana.

2019. jan. 30. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

Megnyugodhatsz, a német mindent tud. Amikor mi elrontottunk egy kazánbekötést Linzben, másnap a hamburgi központból szóltak le hogy mi a hézag. Mi sehol sem reklámoztuk hogy balfékek voltunk, mégis képben voltak. Hidd el, nem naprakészen, hanem percre készen folyik az egyeztetés az itteni és a kinti vezetőség közt. Ott is alakult egy válságstáb (ez az eljárás), csak a részleteket nem kötik senki orrára, mert ronthatja az alkupozíciót. Vagy talán azt gondoltad egy olyan gyártási rendszer, amiben Európa szerte vannak részegységek, és egy szoftver vezérel, akkor jelez hibát amikor a központi gyárban megáll a termelés mert elfogyott a motor? Vagy úgy gondoltad, ülnek a tulajdonosok a reggeli kávénál, és beszélgetnek a krikettről közben: Hans, nem tudom miért három napja áll a központi gyár mert nem jön a motor Győrből. Tényleg Günther? Mennyit buktunk idáig? 80 mrd Hans...forintban. Ok Günther, majd szóljál ha ejróban lesz annyi, addig kérek még egy kávét. Gyarmatnak tekintenek minket, és az aktuálisan regnáló helyi hatalom a rendszerváltás óta mindent elkövet hogy ez az állapot állandósuljon. Elég csak a szakszervezetek szétverésére, vagy a törvényi háttér megteremtésére gondolni (új munkatörvénykönyv, túlóratörvény, gyülekezési törvény stb.). A szakszervezetektől még Kádár is összerosálta magát, minden ál-választás után az első dolga volt elmenni a "Vörös-Csepelbe" pitizni a vasas szakszervezetnek. Emlékezzünk rá, hogy a rendszerváltás után a MALÉV légi irányítók sztrájkoltak hogy legalább a külföldi kollégáik bérének felét-harmadát megkapják. Az lett a vége, hogy a tulajdonos teljesen törvénytelenül, a kormány asszisztálásával sztrájktörőket hozott be. Ha azt gondolod hogy csak a magyar menedzsment tehet mindenről, nagyon tévedsz, ehhez bőven asszisztált a kinti vezetés is. Az új konszern elnök első kijelentése az volt, hogy 2020-ig 80 mrd euróval növelni fogja az eredményt. Nyilvánvaló, hogy mind a külföldi, mind a hazai vezetés kutyába sem veszi a melóst, a kormányunk az emberi munkaerőre pedig mint koncesszióba kitermelhető nyersanyagra tekint. Ezt a nagy vezér ki is nyilatkoztatta, amikor azt mondta, hogy Magyarországnak egyedüli erőforrása a munkaerő, és versenyképességben (vagyis bérekben) versenyezni fogunk Kínával.

Most egyenlőre patt helyzet van, de szorít az idő az Audi részéről. Van az a vicc, amikor a kakas kergeti a tyúkot, a tyúk elmélkedik: ha most megállok, kuvának fog nézni, ha tovább futok, frigid pi csának...azt hiszem megbotlok.

Szerintem megfognak állapodni, kb 15% azonnali emeléssel, valamint ígéretet kapnak arra, hogy 3 éven belül felviszik a béreket szlovák-lengyel színvonalra. Ez figyelembe véve hogy ott is emelkedni fognak a bérek, még 3 év alatt legalább 45%-ot jelent. Szerintem a sztrájkhoz a gyutacs nem is az volt hogy belgában-németben négyszeres a bér, hanem az, hogy még a kelet-európai melósuk közt is differenciáltak 40-50%-al.

2019. jan. 30. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Egy ilyen gyárban minden automatizált. A német vezetés pontosan látja, ha akarja, azonnal, hogy Kis János miért nem 8 másodperc alatt húzza meg a csavart az elmúlt két percben, hanem 9,3 alatt...
2019. jan. 30. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
A német vezetésnek tegnapig fogalma sem volt, hogy mi van Győrben. A csuti megigérte, hogy itt ingyen munkaerő van, de kósán és rajta kivűl ez nem igazán tetszett egy dolgozónak sem.
2019. jan. 30. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!