Miért van az, hogy sokan utálják, vagy panaszkodnak az oktatási redszerre?





Hát vannak olyan orszagok ahol értek a tanulás! Ahol ambiciozusak!
Ahol a gyerek is akar tanulni(Afrika Ázsia,arab gyerekek a menekült taborban)es nemcsak a videojatekkal van az agya elhulyitve. Azért szülők is nagyban hunyok mert nem közvetítenek erteket a gyerek felé .





Ha azt monddo4a gyereknek h valasszon kötelező olvasmanyt akkor tuti valami gagyi szrt fog.
Lathato h youtubon is milyen vackokat nezegetnek.





Viszont a kötelező olvasmanyok meg nem emeszthetok! Kiskodmon tele van halál betegség szegénység nyomorúság...Koszivu ember fiai elaludtam rajta,Pál utcai fiúk,könyörgöm olyan régi stilusu nem ezeknek a gyereknek való.
Vannak olyanok os ami örült hosszú leirasokat tartalmaznak.
Vagy ami tele van idegen nevekkel azt se tudod ki kicsoda!
Van oka h miért nem szeretik olvasgatni ezeket!
Pl Mici macko,Vukk már jobb!





"de ha ismeri a történelmet és szereti akkor ez megkönnyíti a benne való tájékozódást. Amit te mondasz azt már kis iskoláskorukban a gyerekek elsajátítják. Vannak olyan dolgok is amelyet szégyen ha az emberek nem tudnak! Nem tudod sosem hogy a tovább való tanuláshoz mi fog kelleni. "
"Melyik generáció is szeretett iskolába járni? Hol szeretnek iskolába és dolgozni járni?"
Erre a kettőre szeretnék reagálni a 30-as kommentből.
Miért kéne, hogy tájékozódjon a történelemben? Az az érdekes, ami most van. Hogy mi volt ezer akárhányban, azt az élet szempontjából fölösleges tudni felmondani.
Valaki egyszer mondta, hogy nem ilyen dátumokat kéne tanítani történelemből, hanem, hogy leszűrhessék a tanulságot a sztorikból. És most így meg részben talán lényegtelen is volna, hogy mikor volt az az esemény. Hanem a tanulságot magát tudni belőle. Szal ha már tanítják, akkor valahogy így, nem pedig évszám szerint bemagolni,meg ilyesmi, az úgy tökre haszontalan; pl mondanak egy évszámot, és te rávágod, hogy melyik esemény. És akkor? Akkor most mi van? Innentől mihez kezdesz ezzel az információval?
Szóval van iskola , amelyik olyan, hogy nem használható tudást tanít, így meg az agy szelektál, meg rá is van kényszerítve, hogy szelektáljon az információk között; mert, na,szóval, azért kell tanulni, hogy jól tudd megírni belőle a dolgozatot. Utána már, ha már megvolt a dolgozat, senkit nem fog érdekelni később,hogy tudod-e (Max annyi , hogy a tanárod azt mondja, hogy menjél ki felelni, vagy írj egy javító-dogát,de ettől most tekintsünk el; bár, ez is érdekes, de nem erre akartam kiélezni, amit írok.) Pl én 2 hétig tudtam valamit, amit az iskolában tanítottak. Tehát felkészültem a dogára, megírtuk, utána még két hétig tudtam , teljesen használhatatlan tudás volt, akkor minek?
Ez a "nem tudhatod,hogy a továbbtanuláshoz majd kell-e" című történet, na, hát, aki annak akar továbbtanulni, az majd megtanulja felsőbb iskolában. De ne mindenki egyöntetűen; pl most mitől lesz nekem jobb, hogy föl tudom írni pl kémiában, ahogy két elemet összeadok, és akkor ott van nekem egy csomó betű. Ráadásul ezek a kémiai egyenletek meg nem feltétlenül a legkönnyebbek, vagy nem mindenkinek; tehát akinek nem megy, az nagyvalószínűséggel nem akar ilyennel foglalkozni. Oké, mutassák meg a gyerekeknek, hogy ilyen is van -hátha megtetszik neki, és majd nagy korában ezzel akar foglalkozni -, csak ne osztályozzák őket belőle. Ami a továbbtanuláshoz kell, azt meg majd a továbbtanuláskor megtanítják. Ilyen egyszerű. "Melyik generáció is szeretett iskolába járni? Hol szeretnek iskolába és dolgozni járni?" Nagyszerű, pont te teszed fel a kérdést!! :) Lehetne ezt úgy is csinálni, hogy a gyerekek szeressék! :), csak akik olyan pozícióban vannak, hogy ezzel foglalkozhatnának, ez nem szempont sajna. :S










Nagyon sok probléma van már csak abból is, hogy az emberek nem azt nézik hogy melyik korban volt, hanem hogy mi történt mai szemlélettel, és nem a kornak megfelelő szemlélettel, és az akkori embereknek megfelelő szemlélettel. Ezért olyan fontosak a dátumok a történelemben, mint a magyar nyelvben az ABC! Ha nem tudod melyik korban történt akkor nem érted az egészet. Ez a modern oktatásban legtöbb helyen így van. És nem hiszem el hogy semmi nem marad meg az emberekben, mert a későbbiekben azt a tudást tovább használják. Szerintem jobb ha van egy alap, mert sosem tudod hogy mit hoz és mit kér tőled az élet.
De ne csak ebből a szempontból közelísd meg, hanem abból a szempontból is hogy ez erősíti a gyerkek memóriáját, és nem csak a múltban hanem a jelenben is jobban megfogják találni a helyüket.
Nekem egyébként a dátumok mindig segítettek megjegyezni a dolgokat, de szerencsére olyan történelem tanárom is volt aki megszeretette velem már általánosban a történelmet.










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!