A Mávot miért nem adja el a kormány az ÖBB-nek?
Figyelt kérdés
Jelenleg a vasúti közlekedés nagyon rossz színvonalú Magyarországon.
Viszont, gyakran nem a pénzhiány a probléma, hanem a szervezés.
A közszolgalátást ellátó cégek kapnak sok-sok állami támogatást.Viszont eladás után ezt az ÖBB kapná, természetesen el kellene számolnia vele az utolsó fillérig.
Pár osztrák menedzser hamar rendbe szedné a céget.A felesleges embermennyiségtől megszabadulna, automatizálná az állomásokat.Egy kutatás szerint, a komplett magyar hálózat 5-6- központból távvezérelni lehetne, sokkal kevesebb emberrel.Továbbá, a munkaerőhiányos területeken bért fejlesztene.A felesleges adminisztrációt külsős cégeknek szervezné ki.
Az ÖBB legalábbis, így működik.
Kevesebb emberrel működik, mint a MÁV, mégis több vonat közlekedik.
2019. szept. 1. 15:14
11/11 anonim válasza:
Ehhez először az kellene, hogy az ÖBB egyáltalán meg akarja vásárolni a Startot. A Cargo kellett nekik, mert a teherszállításban van pénz, a többi pénztelenségtől és vízfejűségtől szenvedő, koszlott leányvállalattal meg szenvedjen a magyar állam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!