A Mávot miért nem adja el a kormány az ÖBB-nek?
Jelenleg a vasúti közlekedés nagyon rossz színvonalú Magyarországon.
Viszont, gyakran nem a pénzhiány a probléma, hanem a szervezés.
A közszolgalátást ellátó cégek kapnak sok-sok állami támogatást.Viszont eladás után ezt az ÖBB kapná, természetesen el kellene számolnia vele az utolsó fillérig.
Pár osztrák menedzser hamar rendbe szedné a céget.A felesleges embermennyiségtől megszabadulna, automatizálná az állomásokat.Egy kutatás szerint, a komplett magyar hálózat 5-6- központból távvezérelni lehetne, sokkal kevesebb emberrel.Továbbá, a munkaerőhiányos területeken bért fejlesztene.A felesleges adminisztrációt külsős cégeknek szervezné ki.
Az ÖBB legalábbis, így működik.
Kevesebb emberrel működik, mint a MÁV, mégis több vonat közlekedik.
A legnagyobb és legkönnyebben szétlopható ágazatot kéne eladniuk? :D
Ilyen még a mesékben sincs :D
Van most nagyobb baja az ÖBB-nek annál hogy megvegyen egy lepukkant kelet-európai vasúti vállalatot és azt rendbe tegye.
Az ÖBB vonalain egyre több a késés a jegy nélkül felszálló bevándorló eredetű utasok miatt akiket csak a rendőrök tudnak leszállítani és egyre gyakoribb a kalauzok elleni erőszak. A járművek takarítása és javítása is egyre több pénzbe kerül mert a migráns fiatalok szemetelnek és rongálnak rajtuk. Az állomások egy részét éjszaka már őrizni kell, mert kitörik az üvegeket, rongálnak és gyújtogatnak a migránsok.
' 5-ös, forrás?'
Hivatalos nincs, ha Bécs közelében dolgozol évek óta akkor a saját szemeddel látnád hogy romlott a színvonal. A sínek mellett kövekkel dobálják a vonatokat a fiatal migránsok. A rendőrök hiába mennek ki mert mire kiérnek a helyszínre már nincsenek ott akik dobálták a köveket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!