Magyarországon miért nem fizetőkapus rendszer van az autópályákon?
Figyelt kérdés
Olaszországban tök jól működik ez a rendszer, hogy annyit fizetsz amennyi kilométert használod a sztárdákat.2019. aug. 7. 19:55
1/14 anonim válasza:
Mert lassítaná a forgalmat. Volt az M5-n is, semmi értelme.
2/14 anonim válasza:
Nem csak az M5-ön volt. Ezt tervezték mindenütt, csak Viktir első uralkodása idején lebonttatta a kapukat.
4/14 anonim válasza:
Itt meg a matricás működik tök jól.
5/14 A kérdező kommentje:
Tény, ami tény hogy olaszoknál nyaranta hétvgeken elviselhetetlen dugók vannak a kapuknál.
2019. aug. 7. 20:22
6/14 anonim válasza:
Több a bevétel ennyi. Nem véletlenül törölték el az 1 napos matricát is.
7/14 anonim válasza:
Így kevesebbet fizetsz, mint ha megmaradt volna a fizetőkapus rendszer.
8/14 qkker1 válasza:
"Viktir első uralkodása idején lebonttatta a kapukat."
Kevés értelmes ötleteinek egyike volt.
9/14 anonim válasza:
A használatarányos rendszer a mai technológia fejlettség mellett megoldható fizetőkapuk nélkül is. A 3,5 tonna feletti tehergépkocsik már évek óta így fizetnek a teljes hazai autópálya és főúthálózaton.
10/14 anonim válasza:
Mert a kapuk a focipályákra valók. Ez volt a jól átgondolt gazdasági indok, mi meg azt hittük, csak viccel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!