Nem szomorú, hogy pár év múlva már Magyarország is lehagyja Olaszországot autógyártásban?
Pedig Olaszországban nagy múltja van az autógyártásnak, igazi autós nemzet. Az ország a '70-es, '80-as években a világ 6. legnagyobb autógyártója volt és az olasz licencek is népszerűek voltak.
Aztán az utóbbi 15-20 évben Olaszország egyre inkább leszakadóban, hanyatlóban van, nem csak az autóipart, de az egész ipart és gazdaságot tekintve. Mi lesz így Olaszországgal, Dél-Európával?
Hogy a fenébe szűnne már meg a Fiat, amikor a Fiat konszern tömöríti a Fiatot, Alfát, Lanciát, Ferrarit, Maseratit, Abarth-ot... egyedül a Lamborghini van a VW tulajdonában, de az annyit is ér, mivel Audiból lettek összekukázva az újabbak.
Mármint mennyiségben fogjuk lehagyni Olaszországot? Lehetséges... azonban egyedül a Fiat vitte el Törökországba a gyártást, az összes többi megmaradt országon belüli gyártással. Nekünk pedig maradt és maradni is fog a németek könyöradománya, amire itthon mindenki büszke.
"Ez van, Olaszország süllyed, Közép-Európa emelkedik."
Lehet hogy Olaszország süllyedt, de a következő költségvetési ciklusban az EU az olaszoknak 6%-al növeli az EU-s támogatási összeget, mi meg 25%-al kapunk majd kevesebbet. És főleg a többi dél-európai ország kap az alapból. Olaszország esetében érthető, mert nem akarja az EU elveszteni az egyik legnagyobb piacát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!