Jeruzsálemet azért nem ismerte és ismeri el a legtöbb európai ország, mert nem akarnak migránsszavazatokat veszíteni?
Több nyugat-európai országban olyan sok az (sajnos) állampolgársággal rendelkező muszlim,hogy már tényezők a választásokban.Franciaországban például elég erőteljesen.
De, természetesen a nyugati vezetők puhánysága is közrejátszhat.De, főbb ok a szavazótábor megtartása.
Izraelt sokan a Közel-Kelet nyugati bástyájának tartják.Külpolitikailag az is.De, belül sokkal inkább áthatja az, ami az európai országokból kiveszett, a nemzeti (részben etnikai-vallási) elkötelezettség,ez olyan erős,hogy még a nők is büszkén fognak gépfegyvert és öltenek katonai zubbonyt.Ilyen a világon sehol máshol nincs.
Sőt, még a külföldről finanszírozott civilszervezetek is elég jól megvannak figyelve, van erre törvény, bizony nem csinálhatnak azt, amit akarnak.
Kérdező
Ez faxság.
Azért nem ismerik el Jeruzsálemet, mert akkor az összes muszlim/ arab országgal megromlana a kapcsolat a Közel-Keleten. PL Törökország, Irak, Szaud-Arábia, Egyiptom stb.
Emiatt romolhatnak a gazdasági kapcsolatok, a katonai együttműködések stb stb.
Ezzel szemben mit kapnak?
Izraelnek tetszeni fog.
WOW.
Nagyon megéri.
3#
Kit érdekel,hogyha megromlik.
Inkább örüljenek az arab országok,hogy nincsenek gyarmatosítva,ugyanis az USA-nak és Nyugat-Európának minden ereje meglenne ehhez.
A gazdasági kapcsolatokról annyit,hogyha Európában elterjednek az elektromos autók, akkor a hajukra kenhetik az olajat az arabok.Szépen visszazuhannak oda,ahonnan elindultak, a homok dűnék közé.
"A gazdasági kapcsolatokról annyit,hogyha Európában elterjednek az elektromos autók, akkor a hajukra kenhetik az olajat az arabok"
Természetesen. Hiszen az egész világon csak Európában van gépesített közlekedés, mindenhol máshol lovak húzzák a szekeret. És Európában is csak személygépkocsik vannak. Nincsenek dízelmotoros teherautók, autóbuszok, földmunkagépek, mozdonyok, teherhajók, gázturbinás helikopterek, repülőgépek. Minden csak az európai és/vagy észak-amerikai személygépkocsi-piactól függ.
Ha máról holnapra mindenki elektromos autóval járna, akkor sem dőlne be az olaj, mert a nagy csinnadrattával ünnepelt elektromos technika az igazán nagynak számító ipari felhasználásoknál nem alternatíva. Nagyon messze van még az elektromos teherautók, mobildaruk és hajók világa.
És ha mégis eljön ez az időszak: kőolajból nem csak üzemanyag készül. A műanyagipar is használja, kenőanyagok is készülnek belőle - pár évtizedig még biztosan fontos ipari anyag lesz.
Azért álljunk meg egy pillanatra, mert ez egy elég elgondolkodtató helyzet.
Milyen következményei lehetnek annak, hogy Trump elismerte Jeruzsálemet Izrael fővárosának?
- Állásfoglalásra kényszeríti a többi országot a témában. Akik melléállnak, mint pl. MAGYARORSZÁG, ott nő a terrorveszély. Kinek az érdeke ez? - Orbáné, hiszen így simán nyomást gyakorolhat az országgyűlésre, hogy mégis legyen egy alkotmánymódosítás, hogy amikor csak akarnak, terrorfenyegetettségre hivatkozva legyen teljhatalmú uralkodó Orbán Viktor. Egy bepróbálkozás már volt ezen a téren, szerencsére nem jött össze. Aztán jött az olimpiai kepesztés, ami szintén hatalmas terrorveszélyes helyzet, szerencsére az se jött össze. Orbán riogatja a népet a terrorveszély miatt, miközben a valóságban Magyarországon nincs is ilyen, ő azonban mindent megtesz, hogy legyen, keresi a bajt, mert ezzel igazolhatná a veszélyt, és hogy csak ő képes megvédeni az országot. Egyből még egy köztévés hírcsatorna lenne, amin 0-24-ig menne a terrorveszélyes agymosás.
- Muszlim országokkal megromlana a kapcsolat, háborúval, terrorral fenyegetnének, amire mindenki más embargóval válaszolna. Eredmény: felszökik az olaj ára. Kinek az érdeke ez? Trumpnak, és az őt hatalomra segítő Putyinnak! Bár Putyin szóban elítéli Trump ezen lépését, de szerintem ez csak azért van, hogy megetessék az emberekkel azt, hogy nem szolgálják egymás érdekeit.
Amúgy már megjelentek a nagy hatótávolságú és nagy teljesítményű elektromos kamionok. Természetesen eltelne néhány évig, amíg az autókat leváltják, de egyszer meg fog történni, és nem csodálkoznék azon, ha Trumpnak mint üzletembernek az elektromos autók terén az áramtermelésben és az olajban is lenne személyes üzleti érdekeltsége, hiszen nem a legszegényebb és legszerényebb emberről beszélünk; ő nem egy Mahatma Gandhi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!