Oroszországban hogyhogy szintén a nálunk 3-as metró vonalán lévő kék roncsok közlekednek még mindig?
Amikor volt legutóbb az a Szentpéterváron történt terrortámadás, bizony látszott, hogy ott is ezek a régi tragacsok futnak. Pedig Oroszországot össze sem lehet hasonlítani Magyarországgal. Az egy gazdag ország.
Ott nem füstölnek ezek a metrók rendszeresen és nem panaszkodnak az emberek, hogy miért ilyenek járnak Oroszországban? Ott hogyhogy nem cserélik le őket, vagy legalább újítják fel? Nagyon durva, hogy még Magyarországon is előbb tűnnek el azok a régi kék tragacsok, mint az oroszoknál.
Ott rengeteg új és felújított metró van, a régieket is rendesen karban tartják, van rá pénz és alkatrész is.
Nálunk már kb a 70-es évektől nem tartják rendesen karban a legtöbb BKV járművet, így aztán le is selejtezik őket, és nincs elég jármű.
Mert nincs okuk lecserélni. Egyszer mert a saját megbízható jó kis gyártmányuk, a másik pedig hogy rendszeresen karbantartják, ahogy az #1-es válaszoló is írta. Mi megkaptuk őket réges régen, de aligha lett költve ténylegesen a kocsik karbantartására.
Odakint Oroszországban viszont a szabad szemmel nem látható műszaki részeket folyamatosan ellenőrzik, és lépnek ha valami probléma van vele.
Így ott azok nem tragacsnak, hanem veterán csodának számítanak, hiszen azok is!
Az orosz mentalitás olyan, hogy ami működik azt nem akarják piszkálni.
Sokáig az autóiparban is ilyen volt a szemléletük,majdnem csődbe is ment.
na ez jó kérdés...
és hogy csinálják? leveszik a kék metrót este 11kor a vonalról, gyorsan gépen átviszik oroszba és reggel visszahozzák? hát, rátermettség kell ehhez a logisztikához..
Ritka sok ostobaságot írt az első három, ami miatt öregek az oroszországi metrószerelvények, az szimplán annyi, hogy nincs pénz lecserélni őket. Az orosz nehézgépgyártás ma korszakokkal modernebb vonatokat meg metrókat tud gyártani, egyszerűen nincs rubel ilyen dolgokra.
Ez olyan mintha megkérdeznéd, hogy miért fut még Budapesten közel háromszáz a 60-as években tervezett busz (200-as Ikarus család) a válasz itt is az, hogy nincs pénz, ugyan jelentős a változás, hiszen tíz évvel ezelőtt a BKV-s trolik/buszok kétharmada volt 200-as Ikarus, most meg alig ötöde az, de ezek már akkor is bődületesen elavult buszok voltak, ma méginkább azok.
"Az egy gazdag ország. "
Ööö, nem az. Moszkva és Szentpétervár viszonylag rendben van, de az orosz vidék az ázsiai szinten van.
De Budapesten meg már Alstom-ok futnak, meg ugye azok a "felújított" kocsik.
Most akkor Budapest gazdagabb lenne, több pénze lenne metróra, mint Oroszországnak? Nem hiszem..!!
Kérdező te trollkodsz ugye?
Oroszország igenis szegény ország, nyilván nem a Namíbia-Etiópia szintű szegénység van, de ettől még szegénység van Európai viszonyokhoz képest, és igen ha nem is jelentősen de bizony le vannak maradva Magyarország mögött is.
A többség ladákkal. Szibériában sok a használt ázsiai autó is.
Ne Moszkvából indulj ki! Az átlag orosz nem engedhet meg magának luxusautókat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!