Igaz az, hogy már Franciaországban és Nagy-Britanniában is csökken az életszínvonal (kevesebb kereslet, rosszabb minőségű kaják, stb. )?
Igazából nincsen rendes definíció az életszínvonalra. Talán legközelebb a HDI áll hozzá, az alapján pedig javult:
A helyzet az, hogy megkezdődött a "fejlett" világban a középosztály felszámolása.
A vezető elit úgy érzi, hogy már nincs rájuk szükség, mert az igazán nyereséges ágazatok az olcsó tömegtermékek, vagy a hipergazdagoknak készült luxuscikkek.
Ráadásul a középosztály intellektuálisan is veszélyes a regnáló elitre.
Végülis ezt látjuk, a lecsúszó középosztályt és a szociális hálón alul kipotyogó rétegeket, meg a párhuzamos társadalmak gettóit.
Az egyre csökkenő számú átlag melós színvonala szintén folyamatosan csökken.
A lakhatás ára növekszik, a közbiztonság csökken, és a termelő munka meg Ázsiába vándorol.
És Brüsszelben ezekre a problémákra NEM tudnak normális megoldást találni.
Kedves 39%-os eddig utolsó. A termeléshez és összeszereléshez fejlett infrastruktúra,képzett munkaerő és biztos kiszámítható gazdasági és politikai környezet kell. Nagyon nem érné meg harmadik világbeli országba telepíteni az autó/gépgyártást.
Bőven elégendőek Európa elmaradottabb bérezésű területei is.
Egyébként ahogy fejlődik a robottechnológia és válik egyre elterjedtebbé úgy válik olcsóbbá,míg a kézi munkaerő egyre drágább. Ennek ellenére a gyártáshoz szükséges infrastruktúrát még mindig érdemesebb itt beiktatni az ország fejlesztési keretén belül,minthogy más bizonytalan politikai helyzetű és kissé sem békés országba vigyük azt a termékkészítés és nyersanyagbeszállítás+hazaszálításának költségeiről nem is beszélve. Ugyanis nem szegényisztánban van a felvevőpiaca az autóknak és komoly gépeknek. Max kis jelentéktelen százalékuk kerül oda.
Ja. Kínában egyébként azért van rengeteg Amerikai techcég gyára,mert Kína 2011-ben bejelentette,hogy fokozatosan csökenteni fogja a külföldre eladandó ritkaföldfémek eladását,mígnem befagyasztja.
A ritkaföldfémek bányászata rendkívül környezetszennyező. Kína területén vana világ ismert készleteinek 33%-a.
És kína biztosítja a világtermelés 97%-át.
Másutt a világon jelentéktelen menyiségben bányásznak,inkább beszüntették és veszik.
Nos mivel Kína fokozatosan embargót vezetett be az eladásra ezért a techcégek,mint az apple is áttelepítette Kínába a termelést. Így nincs gond a beszállítással. A kész termék kihozatalra már nincs tilalom.
Kína így akarta fejleszteni a gazdaságát. TUdta,hogy a többi ország nem vállalja a termelés beindításának horribilis költségeit és a civil szervezetekel való konfrontálódást. Így Kínában teremtett sok munkát és rengeteget dobott a GDP-n.
nem csak az összeszerelés, hanem a beszállítás is itt folyik, tehát itt gyártják a cuccot
szerinted milyen váltó van az audiban? audi? dehogy Bosch vagy ZF...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!