Egy ilyen reklám sérti a versenyjogokat, vagy nem?
https://www.youtube.com/watch?v=2zXULP--Xys&x-yt-ts=14218280..
Az asztalon egy iPhone 6-os készülés látható először.
A Xiaomi (kínai kütyücég) mérnökei elkezdik serpenyővel verni és átváltozik az a Xiaomi jelenlegi csúcskategóriás készülékévé.
Bár, a Xiaominak igaza van, tényleg ronda az a kidudorodó kamera, Steve is lehet forog a sírjában miatta.De, ilyen dolog nem sérti a versenyjogokat?
Ugyanis, egy ilyen reklám a versenytárs besározása.
Voltak ebből nálunk is botrányok, például mosóporreklámnál.
Nálunk nem fér bele az ilyesmi, máshol igen..
Az amerikai reklámokban egy csomószor ekézik a rivális céget, nincs belőle semmi.. Kínában nem tudom mi a helyzet, de úgy tűnik ott is elmegy.
Mondjuk én csodálkoztam, mikor nálunk az Auchan reklámban azt mondták, hogy olcsóbbak, mint a Tesco és az Interspar. Így, név szerint. Ez nálunk szerintem nem működik, konkrétan anyagi hátrányt (vagy kárt) okoz egy másik cégnek. Van egy olyan gyanúm, hogy nálunk és az USA-ban is ebből per lesz, csak ennek a költségét belekalkulálják a reklám árába, és még így is megéri nekik.
Kína egy más világ, ott ilyenekre nem adnak. A fél gazdaság az üzleti lopásra épül, szóval ez ott természetes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!