Mi is pontosan a Zeitgest Mozgalom?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nincs ilyen mozgalom. A Zeitgeist egy márkanév. Hálistennek kezd kimenni a divatból, de 2008-2009 körül nagyon népszerű volt. A Zeitgeist lényegében egy kiadóvállalkozás volt, melynek lényege, hogy leforgattak egy talán háromrészes, nulla költségvetésű összeesküvéselméletes reklámfilmet, és a hiszékeny embereknek világszerte árulták olcsón (1-2 dollárért / dvd, de ingyen is meg lehetett nézni amúgy). Azért volt "mozgalom" a neve, mert úgy szólt a reklám, hogy van egy "mozgalom", aminek a részévé válsz, ha megnézed a filmjeiket és bekapcsolódsz a "hívek" munkájába. Természetesen a "mozgalom" célja az volt, hogy az emberek Zeitgeist termékeket vegyenek és terjesszenek.
Okos üzleti modell, pár száz dolláros befektetéssel több tízezer dollárt keresett rajta a popzenész, aki az egészet csinálta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!