Az EU-s autógyártás részben a szakszervezetek miatt hanyatlik?
Lehet a kínaiakra fogni, de a benzines meg dízeles autók sem fogynak.Nincsenek megrendelések, abból meg kb senki sem vesz kínait.
A Tesla például egy elektromos autót, sokkal kevesebb emberi erőforrással, gyorsabban, hatékonyabban legyárt.
De, a japánok (Toyota) is sokkal hatékonyabb, mint a VW.Nem véletlenül a TPM (Toyota Produktion system) a gyártásban olyan, mint a tízparancsolat.Lemásolni próbálták, több, kevesebb sikerrel
Nyilván, jó dolog a szakszervezet, amikor törvénytelenségek, szabálytalanságoknál képviselik a dolgozót, jogi segítséget nyújtanak, támogatnak.Viszont,az európai ipari nagyvállalatok túlságosan hosszúra engedték őket, annyira,hogy a fejükre nőttek.A lekvár teszi el a nagymamát tipikus esete.
Ezek a vállalatok szociális intézményekké váltak.Kb az állami szférában van olyan,hogy csak akkor rúgnak ki, ha pedofíliával vagy nemi erőszakkal lebukik valaki.
Ezeknél a cégeknél évtizedek óta, nem leépítést végig vinni, hatékonyságot növelni.Pedig a gyártástechnológia lehetővé tette volna.
De, ugyanebben szenvednek a francia gyártók is.Túltolták a szakszervezetesdit.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Lehet, hogy emiatt nem versenykepesek az europai gyartok, de nem jobb olyan termeket venni, ahol nemcsak a reszvenyesek es a management jar jol, hanem a melosok is jol meg vannak fizetve?
Nem szeretned te is ugyanazt a biztonsagot?
1#
A Teslánál is magasak a fizetések.Bőven van annyi, mint a VW-nél.
Musk azt mondta mégis, nem tűr szakszervezetet egyik vállalatnál sem, mert rontja a hatékonyságot.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hagyjuk már ezt. A legnagyobb probléma itt az, hogy a melóst mindenáron agyon akarják ütni.
100+1 céget tudok, ahol 38 HR meg manager bohóc van, úgy hogy szart se csinálnak, mellé természetesen magas fizetés, 180 féle juttatás.
Melós meg nincs, mert várják a hülyét, aki majd robotolni fog havi 180 ezer nettóért. Aztán persze bevétel sincs meg semmi, aztán csodálkoznak, hogy ha csődbe mennek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A Toyota-nak 7 gyára van Európában (Ha a törökországi üzemet is ide azámoljuk, akkor 8) és kontinenst innen látják el, nem Japánból úsztatják a technikát.
Kettő a briteknél, kettő a lengyeleknél, egy a franciáknál, egy a cseheknél és egy a portugáloknál.
Azért én arra befizetnék, amint a brit, francia, meg a lengyel szakszervezetek csak úgy eltűrnék, hogy a melósnak ne legyen érdekvédelme.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!