A metró is így kezdődött..Aztán kiderült, hogy jobban jártunk volna, ha újat veszünk.
2016. júl. 13. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Egy ügyletnek nemcsak egyetlen tulajdonsága van. Te csak azt vizsgálod, a cég orosz. Egyáltalán nem biztos, hogy ez a probléma. Azt is nézni kéne, ez tényleg a gyártó, mennyibe kerül a felújítás, milyen körülmények között és mennyi idő alatt.
Röviden: nem feltétlenül a nacionálé "szúrhat szemet". Sokkal inkább az üzlet egyéb körülményei. Számos esetet láttunk, amikor egy látszólag természetes jelenséggel álcáztak nagyfokú csalásokat. Legutóbbi ilyen a metrócsalás volt, ami még most is tart.
2016. júl. 13. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Én azt nem értem az egészben, hogy itt vagyunk a NATO-ban több mint tíz éve, nem lenne kívánatos az ilyen kifutó eszközöket valami NATO kompatibilis nyugati technikára cserélni?
A Mi-17-es egy lassan 40 éves technika, nem lehet a végtelenségig foltozgatni meg újítgatni valamit. Van egy olyan sejtésem, hogy fele ennyi idős, használt nyugati helikoptereket se sokkal drágábban lehetne szerezni, mint ezeket a múzeumszökevényeket javítgatni.
2016. júl. 13. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
# 3
A Mi17 jó. Annyira, hogy a mai napig nem sok versenytársa akad a saját kategóriájában.
A felújításhoz:
tizenéve még a Pestvidéki Gépgyárnak voltak jogosultságai ezeknek a helikoptereknek a nagyjavítására. Az miért szűnt meg?
Nem lenne jobb ezt visszaállítani, és hazai szakembereknek munkát adva megoldani ezt a feladatot?
2016. júl. 13. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
"A Mi17 jó. Annyira, hogy a mai napig nem sok versenytársa akad a saját kategóriájában. "
Arra jó amire mi használjuk (a semmire), de ezzel aztán missziós feladatokat ellátni nem fogunk, modern hadsereg ellen meg kutya fülét se ér.
"tizenéve még a Pestvidéki Gépgyárnak voltak jogosultságai ezeknek a helikoptereknek a nagyjavítására. Az miért szűnt meg? "
Gondolom mert veszteséges volt.
"Nem lenne jobb ezt visszaállítani, és hazai szakembereknek munkát adva megoldani ezt a feladatot?"
Azért állítsunk vissza egy gyárat, hogy pár évente felújítsanak 5-6 helikoptert? Nem pazarlás ez egy kicsikét?
2016. júl. 13. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 MZ.per.X válasza:
Az hogy melyik ország/cég gyártotta, nem feltétlenül van párhuzamban azzal, hogy melyik újítja fel.
2016. júl. 13. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 jason89 válasza:
Azért szúrja egyes emberek szemét, hogy oroszcég novoszibirszki javítóüzem fogja elvégezni felújiást mert,talán vagyis lehet ezek is úgy járnak majd mint a 3metro kocsik,azokatse újitották fell ingább újakat kaptunk helyetük,kiudja mennyi pénzt esznek igy zsebb re,kiudja lehet modernebb új mi-17v5 helikoptert kapunk.talán ?
2016. júl. 13. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Nem azért szúrja a szememet, mert lehet, hogy "újat" kapunk, ez természetesen nem lenne szar dolog, de ha még létezik "új" Mi-17-es, az akkor is olyan büdös régi koncepció mint a veszett rossebb. 1975-ös helikopterről beszélünk! Tisztában vagyok vele, hogy békeidőben a hadseregek nem cserélik le az eszközeiket 20 évente, de azért ne már egy ennyi idős veteránt akarjunk tovább üzemeltetni.
2016. júl. 13. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Azért, mert mi most a NATO tagja vagyunk, és ezért az olyan NATO tagok, ahol fejlett a fegyveripar, nyilván azt szeretnék, ha tőlük rendelnénk mindent, régen is ment a hiszti a Gripenekkel, holott azok igenis korszerű vadászgépek, csak hát ugye nem az amcsiktól vagy az angoloktól rendeltünk, és ez szúrta a szemüket. Mondjuk ettől függetlenül a Mi-17-es elavult, felőlem lehet a beszállítónk orosz cég, de jobb lenne, ha valami újabbra cserélnék őket, nem csak kicsit átalakítanák őket, de ez már magánvélemény...
2016. júl. 13. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Nem akarok beleszállni egy repülőgép használhatósági vitába, de megjegyzem, hogy itt sem egyetlen szempont (jelesül kor) alapján lehet valamit eldönteni. Bár általában igaz, hogy újabb fejlesztés jobb, mint a régi, de sok olyan termék van, ami meglehetősen régi és kiválóan megállja a helyét. Az sem mindegy, mire használjuk. Ha semmire (mint valaki vélelmezi), akkor bármi jó, ami repül. Akkor csak a statisztikához kell. Ha (a harci helikoptert) eredeti funkciójára, akkor azért megkérdezném: a jelzésértékű formális részvételen túl miért is kell egy kis országnak más országok belügyeibe fegyverekkel beleszólnia? A nagyoknak se szabadna, ha nem az erőpolitika, hanem az ész-politika érvényesülne.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!