1/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
mi van velük?A porsceféle tigris jobban volt páncélozva de mivel csak pár darab készült belőle nem derült ki,hogy melyik a jobb
2/5 Captain Hindsight ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
henschel változat volt elterjedtebb nem véletlenül.jobban sokerült a futóművüket megcsinálni jobban bírta a strapát.
3/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ha nem a WoT-ban lévő tulajdonságaikra gondolsz akkor a két típus egymás riválisa volt. Porsche terve kombinálta benzines meghajtást az elektromossal: a két léghűtésű motorja nem közvetlenül a lánctalpakat hajtotta meg, hanem egy generátort, amely elektromos árammal látta el azt a két egymástól független villanymotort, amelyek a lánctalpakat meghajtották. Az 1942. július 27-én véget ért menetpróbák eredményei szerint Porsche benzines-elektromos páncélosa alulmaradt a Henschel hagyományos meghajtású harckocsijával szemben. A Porsche cég három hónap haladékot kapott, hogy tökéletesítse járművét. Mivel sürgetően szükség volt egy nehéz harckocsi típusra, Hitler elrendelte, hogy még a próbák végleges lezárása előtt kezdjék meg mindkét jármű sorozatgyártást: mind két cégtől 90 harckocsit rendeltek. Míg a Porsche cégnél az új meghajtó rendszerrel bajlódtak, addig a Henschel augusztus végére bevethető állapotba hozta harckocsiját, így azt augusztus 29-én be is vetették a leningrádi frontszakaszon. Október 26. és 31. között tartott csapatpróbák során a Henschel konstrukciója bizonyult egyértelműen jobbnak.
4/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tudomásom szerint a Porsche Tiger-ből 1 jutott el a frontig. Hajlamos volt menet közben lerobbanni, és beleragadni a sárba (bár ez nem egyedi gond).
5/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tudtommal a Henschel féle nyert, de Porsche már legyártott 90 alvázat, és azért, hogy ne menjenek kárba rájuk építették a Ferdinand lövegeket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!