Tengeralattjárókat hogy hogy nem lehet személyszállításra használni?
Csak érdekelne.
Úgy mint például a hajót, vagy a repülőt.
(És mi kell ahhoz, ha valaki tengeralattjárón dolgozzon vagy vezesse?)
Lehet, csak nem érdemes.
Mivel a víz alatt van nagy a közegellenállása, ezért rengeteg energia kell neki. Nem is beszélve, hogy a tengeralattjárókon nincs ablak, dög unalom lenne az út...
Hát de vannak nem atom meghajtásúak is, vagy már nincsenek?
Én azt hittem, hogy a sima, személyszállító hajóknál is gyorsabb, révén, hogy nem befolyásolja a mozgását a szél, vagy a hullámok például. Nem kell a viharoktól félni, stb.
Vagy tengeralattjárót csak és kizárólag katonai célokra lehet használni?
Az lehet, hogy nincsen szél a vz alatt, viszont míg a hajónak csak az alja van a vízben (ami ugye köztudottan súrlódik), addig a tengeralattjárót minden oldalról ez a súrlódó folyadék veszi körül, ami azért egy kis szembeszélnél sokkal nagyobb ellenállást jelent. A felszínen ugyan lehet gyorsabb, de akkor meg minek tengeralattjárót építeni, ha a vízfelszínen megy és nem a víz alatt.
Egyáltalán nem csak katonai célra lehet használni, de csak arra érdemes.
"Hát de vannak nem atom meghajtásúak is, vagy már nincsenek?
"
Vannak tisztán elektromos meghajtású minitengeralattjárók, de ezek csak rövid küldetéseket teljesítenek egy hajóról lebocsájtva, és annak generátorához kötve. Az atommeghajtáson kívül másnak nincs sok értelme. Az akkumulátorok gyorsan lemerülnek, a belsőégésű motorokhoz pedig levegő kell, amit a víz alatt csak az utastérből tudna pótolni, így néhány kilométerenként a felszínre kellene emelkedni.
A világháborús tengeralattjárók is úgy működtek, hogy a víz alatt akkuról villamos motorral lassan tudtak megtenni rövid távokat, aztán a felszínen dízelmotorral meghajtva töltötték az akkukat.
00:24
"drágább bele a benzin"
ha a hülyeség fájna, ordítanál
éppen ez az, hogy az atom saját maga generál annyi energiát, ami képes ellátni körülbelül 150 évig minden nap a tengeralattjárót és a személyzetet energiával
15:32
Azért valószínűleg te se maradnál csöndben ám...
Nyilván arra gondol, hogy sokkal drágább az atommeghajtásút egyrészt megépíteni, másrészt üzemeltetni és fenntartani, mint egy dízelmotorost
egyébként a kérdésre, azért mert lassú, és egy atom-tengeralattjárót felépíteni nem két fillér, nem hozná vissza soha senkinek a befektetését egy tengeralattjáró az utasokból
a hajó, repülő az viszont más, ott visszahozza a befektetést
hajóból is van atommeghajtású, luxushajó néven, ott azért elkérnek egy kis vagyont az utasoktól, viszont azért ugye színvonalasabb is egy kicsit, mint egy tengeralattjáró, vagy nem? tehát nem lenne kereslet a tengeralattjáróra
azt hiszem, hogy ezt tőlmagyaráztam
ahhoz, hogy tengeralattjárót vezess, arra kb. 0% az esély
ahhoz, hogy dolgozz egyen, arra már van 0,00001% esély, ha mindenáron akarod, tengeralattjárója az oroszoknak és az amerikaiaknak van, először is valamelyik helyre szerezned kell állampolgárságot, Amerikába még nagy nehezen még meg is oldható aztán ott kell valami főiskolát elvégezni nyilván, meg egy rakás pszichológiai teszten átmenni
egyébként hány éves vagy, 14? mert akkor ezt verd ki a fejedből, aztán nézz valami értelmes szakmát
ha már ennyit gépeltem igazán felpontozhatnál
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!