A szovjet,a magyar, és az indiai légierőben mennyire számított bevált gépnek a Fulcrum?
Mennyi T-80UD van szoliban ?
A T-80BVM milyen meghajtású ?
Hol olvastad az Abrams-es hírt ? Tudtommal gázturbinás mind a mai napig.
A T-80UD-kat Harkovban gyártották. Azonban 1992 után radikálisan leépítették a harkovi üzemet.
Ellenben Szentpétervárott, és Omszkban továbbra is ment a gázturbinás T-80U-k gyártósora, és szervizüzeme. Ugyan a T-80U-k nagy részét külföldre kiárúsították, de az eladott példányok miatt márkaszervízként továbbra is működik.
Az oroszok rájöttek, hogy hülyeséget csináltak, de nem tudják visszacsinálni, így az öreg T-80BV-ket modernizálják T-80BVM szintre.
Az M1-nél csak gondoltak rá (tervezgették) hogy érdemes lenne átépíteni a készlet egy részét.
"Az oroszok rájöttek, hogy hülyeséget csináltak, de nem tudják visszacsinálni"
-Itt a gázturbinás megoldásra gondolsz?
" -Itt a gázturbinás megoldásra gondolsz? "
Nem, hanem a T-80U-k eladására.
A gázturbina miért lenne hülyeség ?
Mindennek meg van a maga Pro és Kontrája.
Az UAV-k korában meg a hőkép mindegy.
Meg az ár. Tudtommal e tekintetben 1 gázturbina=10 dízelmotor.
Továbbá nem kapaszkodhatnak fel rá hátul a katonák, mivel megsülnének.
Hol divat a harckocsin utazni a katonáknak ?
Arra van a dedikált csapatszállító, mint a BTR meg az M113-as.
Amúgy az Orosz Hadsereg a T-90-est, a másik High End-nek szánt harckocsit sem rendszeresítette, csak egy jelképes mennyiséget vett abból.
Az Orosz Hadsereg a tyúkketreces T-72B-t favorizálja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!