A németekkel sokat foglalkoztak. De a magyar, olasz, román, japán fegyverek milyen minőséget képviseltek ?
2024. jún. 2. 19:23
1/9 anonim válasza:
Közepeset.
2024. jún. 2. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
A háború elején kb. I. Vh-s szintet, közben próbáltak felzárkózni, sokszor németektől átvett licencekből dolgozva. Összességében - néhány kis példányszámú fegyvertől eltekintve - bőven elmaradt a harcértékük a német, Szövetséges, de sokszor az orosz fegyverekhez képest is.
2024. jún. 2. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
Attól függ, milyen kategóriájú fegyverre gondolsz. Például a japán repülőgépek és hajók elég jók voltak. Az olaszok majd minden területen gyengén álltak.
2024. jún. 3. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
#3 a japán repülőgépek, anyahajók közepesen voltak jók. Ár és anyaghiány miatt feláldozták a páncélzatukat a sebesség és hatótáv oltárán. Arra spendíroztak, hogy ez utóbbi elég lesz. Később bebizonyosodott nem elég. Az anyahajóknak nem volt páncélozott fedélzetük, úgy mentek át rajta a bombák mint kés a vajon (hogy utána a hajótér belsejében robbanjanak), a híres-hírhedt zero gépeknek egy sorozattól berobbant az üzemanyag-tartálya.
2024. jún. 3. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Amit írsz, az a háború első felére igaz. Nézz utána mondjuk a Ki-84-nek, az egyenrangú az Fw 190D-vel. 1944-től a császári hadsereg fő vadászrepülőgép típusa. De pl. a G4M-et is páncélozták már a háború második felében. Vagy ott a Ki-67 Hiryu, a Ki-49 Donryu, a Kawanishi Shiden és H8K. Hajóknál pedig nem csupán a hordozókra gondoltam. Nézd meg a japán könnyű- és nehézcirkálókat, elég veszélyesek voltak. (Jáva tengeri csata, vagy a Savo-szigetnél 1942. augusztus 9-én vívott éjszakai ütközet:
A románok, ahogy a diplomáciában is, elég ügyesen jártak el az általad kérdezett területen. Sajnos, a magyar fegyverkezés irányítói számos esetben ostobábbnak, szűklátókörübbnek bizpnyultak az élelmes román kollégáiknál. Akik számára az is segítséget jelentett, hogy a Führer jobban bízott bennük, mint a magyarokban, jobban kedvelte őket.
2024. jún. 4. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
#5 igen, ez így ebben a formában igaz, de ezek a típusok már túl későn jöttek, alig tudtak belőle gyártani.
2024. jún. 4. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Az A6M Zero 1941-42-ben (A6M2 változat) érezhetően felülmúlta angol-amerikai kortársait...1943-ban azonban az amiknál megjelent az F6F Hellcat, amely sokkal erősebb motorjával és kiemelkedő tűzerejével, masszív, szívós kivitelével megoldotta a Zero-problémát. A Zero nagy hibája a sebezhetősége és a mérsékelt motorteljesítmény volt. (A manőverezhetőség és a hatótávolság érdekében.) A japánok nagy hátránya 1944-45-ben a tapasztalt pilóták hiánya volt. Meg tudtommal mind a hajóknál, mind a repülőgépeknél sújtotta őket az üzemanyag/nyersanyaghiány is. Pont a legjobb új generációs vadászból, a Ki-84-ből (ez a gép állta a legjobban a sarat a Thunderboltokkal, Mustangokkal, és a Macskákkal szemben és a hatótávolsága is kiemelkedő volt) azért elég jelentős mennyiség épült: több mint 3500. A "Hayate"-nek a védettsége is megfelelőnek értékelhető. Csak az előbb ismertetett okok...
Amint fentebb írtam, az Fw 190D egyenértékű megfelelőjének tekinthető ez a nálunk kevésbé ismert gép.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!