Kezdőoldal » Politika » Hadsereg, hadvezetés » A magyar RMI-8 elfogó vadász...

A magyar RMI-8 elfogó vadász jóval gyorsabb lett volna (ha tömeggyártják) mint bármelyik brit gyártású II.VH-ús repülőgép?

Figyelt kérdés
[link]

#sebesség #II. világháború #RMI-8 #elfogóvadász #RMI-8 vaadászgép #brit vadászgép
2023. dec. 21. 19:36
1 2 3
 11/30 A kérdező kommentje:

Te be vagy rúgva?


[link]

Ez bizony valódi kép 1944-ből.

2023. dec. 22. 14:19
 12/30 A kérdező kommentje:
Ekkora motorteljesítménnyel nevezhették volna Mustang killernek is.
2023. dec. 22. 14:20
 13/30 anonim ***** válasza:
93%

Ez a gép soha nem létezett, sem prototípus, de így még tervrajz formában sem!

Nagyon pofás, meg szexin néz ki, a probléma hogy kezdő aerodinamikai ismeretekkel is azonnal látszik, hogy NEM MŰKÖDNE! Ezt már a kor akkori színvonalán is tudta egy kezdő mérnök is.

Nevezetesen a tolólégcsavar által keltett légáram pont a hátsó magassági kormány lapátjaiba csapódik, két oldalról a függőleges vezérsíkok által létrehozott félcsövön kellene átáramlania. Ha csak orrmotoros lenne akkor is túl közel lenne egymáshoz a két függőleges vezérsík, gyenge a hátravezető tartó, konkrétan így kormányozhatatlan lenne a repülőgép, túl nagy terhelés kerülne a farokrészre ami le is szakadna nagyobb sebességnél.

2023. dec. 22. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/30 anonim ***** válasza:
91%

Ha már a Do335-öt emlegeted nézd már meg annak hogy néz ki a farokrésze! A tolólégcsavar a hátsó vezérsíkok MÖGÖTT van és nem előtte!

A kettős vezérsíkkal rendelkező gépeknek szintén nézd meg az aerodinamikai kialakítását (Lighting), hát látod hogy nem így, s nem véletlenül!

2023. dec. 22. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/30 A kérdező kommentje:

"Nevezetesen a tolólégcsavar által keltett légáram pont a hátsó magassági kormány lapátjaiba csapódik, két oldalról a függőleges vezérsíkok által létrehozott félcsövön kellene átáramlania. "


Jópár ilyen gép épült, remek hatásfokkal. Sokkal jobb aerodinamikailag mint a klasszikus szárnyak elé függesztett légcsavarok, mivel a szárnyaknak közvetlenül óriási a légellenállása a propeller mögött.

2023. dec. 22. 14:53
 16/30 A kérdező kommentje:

Jó példák erre az ötletes megoldásra a [link]


és a [link]


Zseniális megoldások !

2023. dec. 22. 14:56
 17/30 anonim ***** válasza:
91%

Gondolom az nem zavar, hogy a Vampire nem légcsavaros :) az RMI-8 fantáziavadász légcsavar átmérőjéhez képest szinte tizedakkora átmérőn távozik az égéstermék.

Hasonlítsd össze a Saab21 és a fantáziavadásznál a függőleges vezérsíkok távolságát mind egymástól, mind a tolólégcsavartól. Szemmel látható a különbség, legalább 2x akkora távolságra vannak! Még 1x mondom nem véletlenül...

2023. dec. 22. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/30 A kérdező kommentje:

A sugárhajtásban a gázok szétterjedése nagymérvű, miután elhagyták a hajtóművet, akárcsak a légcsavar esetében.


A Saab21 esetében és az RMI 8 esetében is aerodinamikailag kisebb a közegellenállás mint a klasszikus szárnyakra erősített motorok propellerek esetében, tehát a gép azonos teljesítmény mellett még így is kevesebb közegellenállásra számíthat mint a klasszikus megoldásnál. Ez nagyon előremutató okos ötlet.

2023. dec. 22. 15:07
 19/30 anonim ***** válasza:
100%

"Te be vagy rúgva?"


Nem vagyok berúgva. Nem én állítom egy makett fotóról, hogy valódi 44-es felvétel és nem én linkelek teljesen más repülőkről linkeket.


Szóval visszakérdezek: Te be vagy rúgva?

2023. dec. 22. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/30 PMC Wagner ***** válasza:
94%
Kérdező ha ez a megoldás működne a mai napig használnák ha másban nem is de drónoknál biztosan. Nem látsz ilyeneket mert nem működik
2023. dec. 22. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!