Egy Orosz-Ukrán (NATO-val) háborúban ki győzne?
Ha most megindulnak az oroszok, legyőznék ukrajnát. Tudom hogy több orosz harcászati egység & fegyver van, mint ukrán. De az ukránok mellett szól, hogy edzett, folyamatosan foglalkoztatottak a katonák hiszen sok konfliktusuk van folyamatosan. Nem kell belerázódni. A halál gondolatával megbarátkoztak, így vakmerőbbek, nem félősek, mint aki előszor megy csatába
Az ukránok mellett szól hogy vannak ott NATO egységek is, amik keményebbek, korszerűbb fegyvereik vannak az oroszokénál.
Na így?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Hát most simán győznek az oroszok😊"
Én úgy látom az Ukránok oda basznak nekik.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mert sokkal de sokkal modernebb, csúcstechnológiás gép.
+ lopakodó ami marha nagy előnyt ad neki.
"The F-22 is superior to Su-27 in stealth, engines and avionics. Unlike Su-27, the F-22 raptor is invisible to radar except from the rear due to its very small frontal area. This means that Su-27s are more detectable by radar than the f 22 raptors.
The Lockheed Martin F-22 Raptor is better at supersonic climbing and supersonic cruising than the Su-27. This means that pilots may have to fly supersonically without being able to dictate the flight characteristics of their aircraft, as Su-27 pilots do with their Su-27s when it comes into exceeding the speed of sound over friendly territory.
Another factor that makes F-22 raptors better than su 27s is that the F-22 Raptor can turn faster than Su-27s.
Additionally, Su-27 pilots cannot share information to other Su-27 pilots in real time because the Su-27 cockpit does not have as many air data systems and symbology readouts like the F-22 raptors do. In fact, su27 pilots need to rely on radio calls to communicate with Su-27 pilots in the same squadron as opposed to F-22 Raptor pilots who can see and communicate with other F-22 raptors in real time."
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Akkor mivel, mert az F35 is akkor másabb
F15, F16, F18, A10?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#29
A Britek találták fel a Centurion-al a sofőr melletti rekeszt, 1945-ben, de 1959-ben máris szakítottak vele, és felfedezték idővel a toronyhátulosságot.
Az Abrams és a Leó 2-es is ugyanakkor jött ki, 1979-ben, de az Abrams teknőjében egy deka lőszer nincs, toronyhátulos, Fail-Safe, és akkor a Leó 2-est is miért nem vette az Abrams elrendezését, miért ragaszkodnak a sofőr melletti lőszerrekeszhez ? A Brit harckocsizóknál dettó, ők is horrorisztikus butaságnak találják a sofőr melletti lőszertárolót.
Mire jó, hogy a Leóval beállnak Hull Down, és nem hagyják el, addig az Abrams és a Chally nyíltan rohamozhatnak a sík vidéken / asztallapon ?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#29
A mutatott felvételen sárba beragadt a T-90-es a Gvozgyikával, nem pedig kilőtt, de attól függetlenül máshol, Szuminál kilőttek egyet.
A harckocsikkal az a baj, hogy kétféle APS, Soft Kill + Hard Kill is kell a hathatós működéshez, de ehelyett csak Soft Kill-t vesznek, ami korlátosan véd, félig felszerelkezve, amiatt járta meg a kilőtt T-90A. A T-72B-k meg semmilyen APS-el nem bírnak, az még nagyobb bajuk.
A Javelin egy korlátosan alkalmazható cucc, helyette a hadisegélyes NLAW-ok és az utánagyártott RPG-29-es Vampir-ok aratnak, ez utóbbi ténylegesen egy B*szógép, "tetszik" a kifejezésed.
Az RPG-29-es leküzdi bizonyítottan az Abrams-et, a Chally-t, és a T-80U + Kontakt-5-öst szemből, és akkor a T-72B-k halomra lövöldözése sima ügy. És a T-90A sem különb sokkal, mint a T-80U.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az F-22-es Raptor egy kérdőjeles dolog, azzal akarták teljesen kiváltani az F-15-ös Eagle-t, 800-at terveztek be az F-22-es és FB-22-es párosból, és valóságban megállapodtak a 200 F-22-esnél, és gondok vannak a gyártósor újraindításával.
A Szu-27-esnek sok változata van, van az 1986-ban megragadt alapmodell, a több részletben modernizált Szu-27M / SzM széria, és a Szu-35-ös is.
Az F-15C Eagle vs Szu-27M / 35 Flanker harc az már Fair Fight.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!