Az ilyen nagy botkormányoknál a pilóta hogy kezelte a gázkart?
Ez egy Ju388 botkormánya:
Ezt 2 kézzel kellett fogni? Csak mert elég nagynak tűnik. Viszont ha 2 kézzel fogta a pilóta akkor hogy kezelte a gázkart? De hasonló volt még a Do335, Ar234 és az amerikai P38 botkormánya is.





A gázkart felszálláskor,leszálláskor használták a "legtöbbet".
Repülés közben a gépek lehető legnagyobb fordulékonysága, és irányváltási képessége fontosabb volt.
:)
(Éppen ezt a kérdést is feltettem néhány éve, a RED BULL 7-es hangárjában a "LIGHTNING" pilótájának.)










Csak megerősíteni tudom amit felettem írtak. repültem már műrepülő gépen ( elnézést a kifejezésért nem jut eszembe a helyes fogalom). A pilóta mögöttem ült csinált ilyen olyan mutatványokat. De lényeg hogy a botkormány, gázkar stb nálam is voltak és ugyan úgy mozogtak amikor a pilóta használta őket.
Fel és leszállásnál használta csak azt. Még mikor bukfencezett levegőben stb sem használta azt a kart.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!