Kezdőoldal » Politika » Hadsereg, hadvezetés » Az ilyen nagy botkormányoknál...

Az ilyen nagy botkormányoknál a pilóta hogy kezelte a gázkart?

Figyelt kérdés

Ez egy Ju388 botkormánya:

[link]


Ezt 2 kézzel kellett fogni? Csak mert elég nagynak tűnik. Viszont ha 2 kézzel fogta a pilóta akkor hogy kezelte a gázkart? De hasonló volt még a Do335, Ar234 és az amerikai P38 botkormánya is.


2020. ápr. 9. 21:29
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

A gázkart felszálláskor,leszálláskor használták a "legtöbbet".

Repülés közben a gépek lehető legnagyobb fordulékonysága, és irányváltási képessége fontosabb volt.

:)

(Éppen ezt a kérdést is feltettem néhány éve, a RED BULL 7-es hangárjában a "LIGHTNING" pilótájának.)

2020. ápr. 9. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Igen, két kézzel fogták, a gázkart meg ahogy fent is írták nem kellett olyan sűrűn "kezelni", fontosabb volt az irányítás, manőverezés.
2020. ápr. 10. 03:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Csak megerősíteni tudom amit felettem írtak. repültem már műrepülő gépen ( elnézést a kifejezésért nem jut eszembe a helyes fogalom). A pilóta mögöttem ült csinált ilyen olyan mutatványokat. De lényeg hogy a botkormány, gázkar stb nálam is voltak és ugyan úgy mozogtak amikor a pilóta használta őket.


Fel és leszállásnál használta csak azt. Még mikor bukfencezett levegőben stb sem használta azt a kart.

2020. ápr. 10. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!