Mire jó Miskolcnak a gázüzemű buszok, és mi lesz a hagyományos buszokkal?
14 és 31 év közötti, magaspadlós buszokról beszélünk, többnyire millió km feletti futásteljesítménnyel. Amit lehet, próbálnak belőle eladni, de - a Volán által átvett 11 csuklós MAN kivételével - már az albánok sem vesznek ilyen lefutott kocsikat - pláne túlárazva.
Egyébként a gázbuszok beszerzése után is forgalomban maradt a régi flottából
-3 db 8-9 éves, rettenetes üzemkészségű Plasma midibusz
-6 db alacsonypadlós, 9 magaspadlós szóló és 29 magaspadlós csuklós MAN, amik a maguk 14 éves korával és 1 millió km feletti futásteljesítményükkel bőven csere érettek.
-mind a 35 db csuklós Neoplan, amiknek a cseréje így 10 éves korukban normális helyen szintén esedékes lenne.
Tehát nem hogy a 75 gázbusz beszerzése volt bőven időszerű - sőt bőven elkésett - , de már tegnapra kellene venni még ennyit.
Hát nem tudom, a Neoplanoknak fülsiketítően nyikorgott a csuklójuk kanyarodás közben. Az új M.A.N-ek kényelmesek, modernek és elég tiszták. Szerintem a kinézetük is jó.
A gazdasági vonzataival nem vagyok tisztában, viszont utasként elégedett vagyok az MVK-val. Főleg úgy, hogy szoktam a Borsod Volánnal (illetve ugye most már ÉMKK) is utazni, na hát ott a 60 Föld-Hold utat megjárt Ikarusok, 30 éves Mercik tudnának mesélni egy-két dolgot, meg a vacakul összeszerelt ARC-ok...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!