Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Hol tudom felnyomni a Vodafone-t?

Hol tudom felnyomni a Vodafone-t?

Figyelt kérdés

Akár mikor hívom őket, minimum 20 percet kell várni, hogy kapcsoljanak ügyintézőt.

A neten azt írják, hogy 5 perc áll rendelkezésükre, különben bünti.


2015. márc. 23. 09:43
1 2
 1/11 tetro ***** válasza:
Nekem mindig felveszik két percen belül. Mennyi a havi forgalmad? Milyen csomagod van?
2015. márc. 23. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

Több előfizetés van a nevemen, volt, hogy 80 ezer volt a telefonszámlám.

Azóta felhívtam a másikról is, az is fut, sztereoban megy ez a gagyi zene.

Ebből bizony kompenzáció lesz, mert már egy óra is eltelt.

2015. márc. 23. 10:25
 3/11 anonim ***** válasza:
55%
Fogyasztóvédelem szerintem.
2015. márc. 23. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
56%

Ó, öcsém, akkor te még nem találkoztál a legújabb trükkel...

Hívod a Vodafun-t, 2 perc elteltével csengő hangján beleszól egy kis hölgy, megkérdezi, miben segíthet, majd azonnal kapcsol a megfelelő ügyintézőhöz / technikushoz / a Jóistenhez.

És ezt követően félóra a minimum... az 5 percnek pedig eleget tettek.

2015. márc. 23. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
4: Nekem a kedvencem az, hogy új előfizetés esetén olyan dolgokat is kiszámláznak, amit nem is kértem. Aztán ez persze csak egy-két hónap múltán derül ki, amikor is bocsánatot kérnek és persze nem kártalanítanak. Viszont ez nem Vodafone specifikus, hanem minden szolgáltatónál előfordul.
2015. márc. 23. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

A Telenor visszafizette nekem.

Új csomag, 3 hónapig ingyé a mobilnet.

Köszi, nem kérem.

De jó az nekem.

Nem, nem akarok szarakodni a lemondással.

De nem kell lemondani, magától megszűnik.

Jött a 4. hónap, naná, hogy ki volt számlázva. Felhívtam őket. Válasz: Le kellett volna mondani.

El is öntötte a szar az agyam.

Megkértem őket, hogy vakarják elő a rögzített beszélgetést, hogy abban mit ígért az ügyintéző.

Szó nélkül visszakaptam a pénzt.

Egyébként a Telenor is egy rakás...

2015. márc. 23. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 tetro ***** válasza:

10.25

fura mert az én számlám közel sincs ennyi, mégis azonnal kapcsol. pedig biztosan a csomaggal van összefüggésben, mert ha másik számról hívom, akkor negyed óra várakozás biztos várható.

az viszont, hogy emiatt fogyasztóvédelemhez fordulj... eleve hogyan bizonyítod? meg milyen kárt okoztak? ráadásul szinte biztos vagyok benne, hogy az ászfben van egy kis csapda valahol, hogy speciális esetekben pl ha kék az ég, akkor a várakozási idő megnövekedhet.

legközelebb inkább tedd le, és hívd őket újra később, ahelyett hogy idegesíted magad.

2015. márc. 23. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

Felhívtam a fogyasztóvédelmet, mivel 87 perc után kapcsoltak.

Mondták, hogy adjam meg a beszélgetés időpontját meg a telefonszámom és felkeresik a vodát.

Ezt ajánlom mindenkinek, valszeg bírság lesz belőle, legalábbis ezt mondták.

2015. márc. 23. 15:26
 9/11 A kérdező kommentje:
Jah igen, vannak ilyen lehetőségek, hogy hóvihar, árvíz stb esetén hivatkozhatnak, de ma nem volt semmi.
2015. márc. 23. 15:27
 10/11 A kérdező kommentje:
Bocs, bírságról nem ők beszéltek.
2015. márc. 23. 15:33
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!