Hol tehetek bejelentést, ha rendszeresen megkárosítanak a
boltban?
Figyelt kérdés
A településünkön lévő abc-ben, mindíg a lejárati dátumra nyomják az árcimkét, sérült terméket is jóként adnak el, stb.Ezeket a hibákat, gyakran csak otthon veszem észre. Már néhányszor visszavittem, de ez nagyon kellemetlen, és nincs lehetőségem máshol vásárolni. Kinek jelezhetem ezt?
Bejelented, bezárják a boltot és nem tudsz bevásárolni többé. :D
2009. szept. 9. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 anonim válasza:
Fogyasztóvédelem.
2009. szept. 9. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
09:14 - Vettél már romlott ételt jóként csomagolva? Azért attól, hogy ott egy van, ezzel még nem élhet vissza a vevők kárára, főleg, ha egészségügyi kára is lehet belőle. Mert ha mondjuk egy bögre széle letört, azt mondom, leejtették, de ha mondjuk a tej romlott, és azt ők tudják és lecímkézik, hogy a vevő nehogy emiatt ne vegye, az már nem játék.
2009. szept. 9. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
bejelentheted a fogyasztóvédelemnek, az ántsz-nek, a bibi csak az hogy nem fognak foglalkozni vele, mert ez a mai magyarország. Neked jogod van adót fizetni, azon kívül pedig kuss van mindenkinek:S
2009. szept. 9. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
Nekem aztán teljesen mindegy, én csak megírtam hogy mi fog történni. Majd jön az ÁNTSZ, bezáratják a boltot és onnantól majd mehet az illető tejért 40 km-t és azon sopánkodhat hogy miért kell 4000 Ft-ot elutazgatni a tejért.
Nem lenne egyszerűbb lekapargatni az árcédulát és megnézni a lejárati dátumot? Feljelentés helyett inkább el kell menni a boltba és közölni a boltvezetővel a dolgot, majd finoman UTALNI az ÁNTSZ-re.. nem rögtön gépfegyverrel megyünk a nyuszira.
2009. szept. 9. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
Vidd vissza az üzletbe azokat a termékeket, amelyek szerinted rosszak, írj a panaszkönyve annyiszor, ahányszor becsaptak. Ne neked legyen kellemetlen, hanem a "boltosnak"! Számomra az az érthetetlen, hogy mindenki hagyják a csalókat tevékenykedni, mert úgysem tesznek a hivatalos szervek semmit sem. Ez így nem igaz! Ha nem tudnak róla, nem tesznek valóban semmit. Gondolom ennek a kedves boltosnak az önkormányzat adta ki az engedélyt, be lehetne jelenteni az önkormányzathoz is, talán ott törődnek a problémával. Mit csinálna a boltos, miből élne, ha elvennék az engedélyét. Tessék bátornak lenni, ne hagyd magad. A boltost kell megszégyeníteni. Az önkormányzat biztos nem hagyná üzlet nélkül a települést.
2009. szept. 9. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 anonim válasza:
Szerintem a boltvezetővel beszélj először. Egy darabig vásárlás közben figyeld a termékeket, hogy még fizetés előtt tudj reklamálni. Kérd meg, hogy jobban figyeljenek oda ezekre a dolgokra Ő és az alkalmazottai is, mert ezzel megkárosítanak téged és minden más vevőt. (hogy fognak csodálkozni!) Hívd fel a figyelmét, hogy ilyen dolgokat ha a fogyasztóvédelem fedez fel, az milyen sokba fog kerülni.
2009. szept. 9. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Ebben a kis faluban ez az egyetlen bolt, nem akarok senkinek rosszat, csak nagyon bosszantó ez nap mint nap.
2009. szept. 9. 11:08
9/14 anonim válasza:
Nyugodtan szólj a boltvezetőnek, és ha legközelebb is előfordul, akkor beírsz a vásárlók könyvébe (ugyanis panaszkönyv már nincs). Nem neked kell szégyellned ne viccelj már. Nyugi, másodjára nem kell majd beírnod... Minden vállalkozó rémálma a vásárlók könyve!! Csak ne hagydd magad! Kiejted ezt a szót és azonnal intézkednek nyugi!
2009. szept. 9. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
Nem csak amiatt rossz ez, és kellene lépned, mert a pénztárcád, vagy vissza kell vinni, hanem tényleg, ha lejárt élelmiszerek is vannak, az azért nem csak a fogyasztóvédelemhez jut el, hanem ha egy ilyen miatt lebetegszik a falu, azt a média lefüleli, például úgy, hogy az orvoshoz gyanúsan sokan mennek el, és nem hinném, hogy a boltvezető a hírekben akarja viszontlátni az esetet.
Szólhatsz a fogyasztóvédelemnek, írhatsz a panaszkönyvbe, amit hatékonyabb megoldásnak találsz, csak ne hagyd szó nélkül.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!