Lehetne magyar autógyártás?
Mint a németek trabantja. Olcsó (újrahasznosított műanyag elemekből) esetleg rögtön elektromos verzió. Minden extrát nélkülőző, puritán de a szegény családoknak is elérhető.
Egy csomó munkalehetőséget adhatna.. Nos?
Igen, igaza van az elöttem szólónak! Nekünk innovatív műszaki megoldásokban kell gondolkodnunk, mert a magyar gondolkodás ilyen! ha tömegtermelnénk mint a kínaiak, vagy japán, akkor abban semmi egyedi nincsen, olyan kell ami a párját ritkítja. Szerintem szarjunk a politikára, vagy az eu-ra, ha pénzem lenne ide tenném a tőkét, persze egyből jönne az eu hogy ezt nem lehet...mert vhogy így verték szét az egész magyar gazdaságot: cukor, étolaj, ikarusz sok ezer dolog, most éppen a malév volt ilyen.
http://www.youtube.com/watch?v=AZ_kHzOYBK0
És ezek döntenek mindenfelől?
Előzőnek.
Így került Rejtő E Tibor is a KH élére. Meg Kulcsár a brókerházhoz. Vitéz a BKV-hoz. Kövér + 100 társa mint volt MSZMP vezeztő a jobboldal élére. Állami cég vagy magán egy-kutya. A KH pl. magán volt. Olvasd el "a romlás virágai" cikket. Az állam a begyűjtött nyugdíjjárulékok 40%-át fizeti vissza az átlagéletkort élőnek. Amely társadalomban az erkölcsi romlás ilyen fokra ér ott nem lehet semmit megvalósítani, sem tudományban, sem iparban.
Nekem nincs bajom a Mercedessel-Audival. Az őket becsmérlő a kezét tenné össze ha lenne annyi pénze hogy egy ilyet vegyen :)
Magyarországnak járműgyártás nemvaló, minőségben,ergonómiában alul marad.
Itt vannak a magyar "buszok" Azokat is azért veszik a volán cégek mert olcsó és nincs másra pénz.
Feltételezem ha lenne szóba sem állna olyan konzervdobozokkal.
A busz ott kezdődik hogy MAN,Setra,Neoplan...és ott végződik a béka segge alatt hogy Credo.
"Nekem nincs bajom a Mercedessel-Audival. Az őket becsmérlő a kezét tenné össze ha lenne annyi pénze hogy egy ilyet vegyen :)"...Öhm...tudtommal itt nem arról volt szó hogy ki mit venne, hanem arról, hogy ezek a cégek létesítenek itt gyárakat, és a magyaroknak csak a gyártószalag mellett jut hely.
"Magyarországnak járműgyártás nemvaló, minőségben,ergonómiában alul marad."...Ez a kijelentés meg szimplán hülyeség.
"Itt vannak a magyar "buszok" Azokat is azért veszik a volán cégek mert olcsó és nincs másra pénz. Feltételezem ha lenne szóba sem állna olyan konzervdobozokkal. A busz ott kezdődik hogy MAN,Setra,Neoplan...és ott végződik a béka segge alatt hogy Credo.".... Pont hogy azzal van a baj, hogy veszünk mindent külföldről, használtan, akárhogy, nem tudom merre laksz, de én SAJNOS több Man, Mercedes, Setra buszt látok, mint magyar buszokat....és pont hogy nem a külföldi terméket kellene preferálni.
Mukedli89:
Na igen,mindig azok szólják le a "német" márkákat akinek amúgy is egy családi Dacia jutott, ugye ugye?:)
Állítsunk egymás mellé egy új német buszt és egy új Credot. Ordít a különbség.
Sok volán sofőr ismerősöm van, hidd el nem kényelmes egy konzervdobozban 18 órákat lenni. Klíma nincs, mert az nem opció, hanem lehetetlen.
Sofőr "munkahelye" csapnivaló, úgy ahogy van hányinger.
Kevés pénzből erre telik,sajnos.
A Credo nem túl magyar busz, mert a legfontosabb dolgokat (motor váltó egyéb) külföldről hozzák és ez az egyetlen jó dolog benne.
Ráadásul ugyanilyen formatervel, Csehországban SOR márka alatt meg kapod a kis Credokat. Tehát nem egy magyar fejlesztés, inkább egy jó kis licenc.
Kémiaérettségi:
A Setra az busz, büszke lehet bármelyik volán amely majd egyszer olyat tud forgalomba állítani. Ja igen..Credo 35 millió, még egy Setra 80 millió. Nem csak az ár a kettő között a különbség hanem bizony a minőség is.
És inkább dolgozzon a magyar gyártósoron, mint a fidesz közmunka szar lapátolós seprős munkahelyén.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!