"Az viszont érdekelne, hogy az igen tapasztalt (24 éves) vezérigazgató, hogy került ebbe a pozicióba!?
Vajon kinek a kije!?"
Az naccságos orbánviktornéfirstlédisége unokaöccse.
Az hankis klán oszlopos tagja.
# 8/12 Időpont ma 16:40
Nagyon igazad van.Az öregek kihasználják az öregségüket arra,hogy felálitsák a kisiskolásokat akiknek tomig van rakva a táskájuk .Elég érdekes ,hogy nagyon tapasztaltak ,de mégse képesek észrevenni a kisgyerekeket,vagy lehet hogy észreveszik,csak inkább a saját érdeküket választják ? Persze vannak kedves nénik és bácsik akik gondolnak a kicsikre és nem csak huligánoknak tartják őket ,hanem értelmes egyenrangú embereknek és bölcsen jóakaratból átengedik a helyüket :)
"Az viszont érdekelne, hogy az igen tapasztalt (24 éves) vezérigazgató, hogy került ebbe a pozicióba!?
Vajon kinek a kije!?"
Hát a BKK-nak O.V. unokatesója (elvileg hozzájuk tartozik a BKV is). A BKV-nak v.mi új pártfigura.
Pesten sokakat, és onnantól kezdve csak idő kérdése, mikor követi a többi nagyváros tömegközlekedési cége, meg a MÁV és a VOLÁN, és ezek már oszrágos érintettségűek lesznek.
Autója meg nem mindenkinek van, meg taxi nem jár pl. tanyán.
Mindenkit érdekelne. Minden nagyobb vállalatnak Pesten van a központja. Ha azok leállnak, akkor a vidéki kirendeltségek is leállnak.
Engem azért érdekel, mert kocsira nem telik, nyilván taxira sem, biciklizni pedig sajnos egészségügyi okok miatt nem tudok. Ergo maradna a gyaloglás. Tekintve hogy napi 20-25 km-t utazom egy nap Pesten, ezt képtelenség lenne gyalog megoldani. Gyalog 25 km alaphangon 6 óra, ami leginkább az alvásidőmből menne el. Na ne már.
Egy kicsit gondolkodjatok!!Az ország 15-20%-a fővárosi! (pontosan nem tudom!)Ha leáll a BKV,ki fogja vinni az embereket dolgozni 420 ft-os benzinár mellett?Ha tényleg leáll,azt az ország nagyon megérezné,mert a fővárosiak adják a GDP jó részét!Mivel az emberek nem tudnának dolgozni menni...nem kell folytatnom,ugye?
Ki venné át a helyét?A BKV-nak kb 1200 busza van!Vegyünk egy nagyon alap szólóbuszt,50 millió ft.Ezt szorozd be 1200-al,mit kapsz?És akkor csuklós buszról még nem is beszéltem!Ha meg jönne pl 10 cég,akkor közös jegy lenne?Meddig?Közös lónak túrós a háta....nem működne sokáig,az egyiknek egy idő után nem lenne elég a tortából.Meg ha azt vesszük alapul,hogy a városi személyszállítás sehol a világon nem termel hasznot,meddig működnének ezek a cégek?És ha jön pl 10 cég,mindegyiknek lesz külön szerelőbrigádja?Ha az egyik cég 5 busza bedöglik,ki fogja pótolni?A többi?Ki fogja vezetni ezeket a buszokat minimálbérért?Mennyit vezettek Budapesten buszt napi szinten?Nem személyautót,hanem buszt!?És akkor nem beszéltem a troliról,villamosról,hévről,metróról...Mert mindenki csak a buszokról beszél,de a cégnek vannak már járművei.Mennyibe kerül 1 db villamos,troli,metró,hév???
Egy kicsit gondoljatok már bele ebbe is.És így foglaljatok állást,hogy kinek fájna a BKV csődje...
Arról meg annyit,hogy a vidékiek nyafognak,hogy Ő nem utazik BKV-val,hogy én nem járok autópályán,mégis az én adóm egy részéből építették,amit nagyon sok vidéki használ!!Akkor szurkoljak,hogy kátyúsodjon,és repedezzen be??Nem kell szeretni a BKV-t,MÁV-ot,olyan,amilyen,de ha el szeretnél jutni A-ból B be saját autó nélkül,általába ezeket használjuk.
A másik dolog meg az,hogy ha használom egy cég termékeit,ha nem,ne menjen csődbe.Emberek dolgoznak ott,akik a cég működése révén kapnak fizetést.Én soha nem repültem Malévval,de nagyon sajnálom a cég alkalmazottjait!Ugyanígy a Nokia cég 2500 dolgozóját..
Ne csak magatokra gondoljatok,mert lehet,hogy holnap a Ti cégetek csődöl be!!!Ebben a gazdasági helyzetben van rá esély!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!