A kínai webshopok általában miért jóval ügyfélközpontúbbak, mint az EU-s, USA-ban levők?
Én elég ritkán Temuzok.Ruhákat nem rendelek onnan, viszont hasznos kiegészítőket, dekor elemeket szoktam.
A héten rendeltem kozmetikai szert az USA-ból.Nem ügyfélbarátok, nekem kellett a vámmal szórakozni meg a NAV-nál hozzá azonosítót igényelni, nyomtatványokat kitölteni.
Nem figyelmeztettek,hogy nekem kell a vámmal szórakozni.Pontosabban, mivel 150 euro alatti volt, csak ÁFÁT kellett fizetni, de akkor is.
A kínaiak meg úgy szerződnek,hogy ők mindent megcsinálnak, az ügyfélnek
semmi dolga.
Illetve, ha egy termék rossz vagy kicsi elég gyorsan visszatérítik, szinte már naiv módon, amint feladtad a csomagot már jön is vissza a pénz, teljesen megbíznak benned.
A korai Aliexspresshez képest, hatalmasat fejlődtek.
Meg valahogyan sokkal fejlettebb AI-t használnak ügyfélszolgálathoz, mint a legtöbb webáruház.










"ha egy termék rossz vagy kicsi elég gyorsan visszatérítik, szinte már naiv módon, amint feladtad a csomagot már jön is vissza a pénz, teljesen megbíznak benned."
Nyilván a költséghatékonyság miatt.
Olyan hatalmas forgalom mellett az egyes esetek elbírálására szolgáló ügyfélszolgálat működtetése 1 milliárd forint lenne havonta.
Ha meg van egy gomb, amit megnyomva visszakapod a pénzed, akkor csak 600 milliót fognak havonta visszatéríttetni, mert nyilván nincs az embereknek pofája minden alkalommal megnyomni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!