Debrecenben mérbl ilyen béna a közlekedés?
Többet áll 1 helyben a busz mint amennyit megy.
Autók kilóméteres sorban.
10 perces út 1 óra.
Reggeli csúcsforgalom, de az iskola szezon sokat ront rajta.
Mi lenne ha 9-kor kezdődne az iskola? Sokat javítana a helyzeten.
Bár a betyepesedett ispánok korában ez totál esélytelen.
Több oka van:
1. Nagyon sok munkahely a nyugati városrészen van, így kelet-nyugat irányban nagy a napi ingázás.
2. A kelet-nyugati úthálózat keresztmetszete szűk.
3. Az ostoba egyirányúsítás ezen csak rontott.
4. A kölykök motorizált seggűek és a suli kapujáig kell hurcolni őket, mert nem képesek buszozni.
5. Több autó van eleve a kelleténél
Mert félméterenként lámpákat telepíttetnek a NER-es Zöldfény Kft.-vel. A városvezetést az már cseppet sem érdekli, hogy emiatt egybefüggő dugó a város, a lényeg, hogy dől a lóvé a haveroknak a lámpaüzemeltetésért, amire mint minden NER cég teljességgel dilettánsak, képtelenek alapvetően összehangolni. Ha csak oda körforgalmat tennének ahova olcsóbban lehetett volna mint lámpás csomópontot kialakítani, már nem lenne ekkora dugó.
A másik, hogy az agyontámogatott középosztálybeli családoknak minimum 2 kocsijuk van és a gyerekeiket akár külön-külön apu, anyu kocsival hordja-viszi még fél kilóméterre is.
A buszközlekedés a végletekig van ritkítva, így az is az autózásra kényszeríti az embereket.
A kerékpárúthálózat szintén csapivaló és teljesen amatőr, szakszerűtlen és átgondlatlan, de még mindig kerékpárral lehet a legésszerűbben közlekedni, csak hát az átlag debreceni p@raszt lenézi a bicikiseket ezért inkább araszol a dugóban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!