Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Debrecenben mérbl ilyen béna...

Debrecenben mérbl ilyen béna a közlekedés?

Figyelt kérdés

Többet áll 1 helyben a busz mint amennyit megy.

Autók kilóméteres sorban.


10 perces út 1 óra.


Reggeli csúcsforgalom, de az iskola szezon sokat ront rajta.


Mi lenne ha 9-kor kezdődne az iskola? Sokat javítana a helyzeten.


Bár a betyepesedett ispánok korában ez totál esélytelen.


szept. 5. 07:25
 1/3 anonim ***** válasza:
53%
Mert sok az autó. Ezen sokat nem lehet segíteni. De az viszont katasztrófa, hogy rengeteg helyen egymás mellett megy át bicikli út és gyalogátkelő. Ez katasztrófa. A bicajosnak táblája van, tehát nincs elsőbbsége, csak ha azonnal lepattan a bicajról, akkor gyalogos lesz és elsőbbsége van. Szóval jön a bicajjal, én lassítok, nehogy átkapcsoljon gyalogosba, de ő azt hiszi én azért lassítok, mert megadom neki biciklin is az elsőbbséget a táblája ellenére, szóval, hogy ne csapjam el, úgy is megállok. De az még jobb, amikor nincs semmilyen tábla, akkor az utat keresztező kerékpárutat úgy kell kezelni, mint egy útkereszteződést, tehát jobbkézszabály. Ez még nagyobb tragédia, az egyik oldalról érkező bicajosnak elsőbbsége van, másiknak nem, az autóst is összezavarja. Ez borzalmas, borzalmas aki ezt kitalálta.
szept. 5. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

Több oka van:

1. Nagyon sok munkahely a nyugati városrészen van, így kelet-nyugat irányban nagy a napi ingázás.

2. A kelet-nyugati úthálózat keresztmetszete szűk.

3. Az ostoba egyirányúsítás ezen csak rontott.

4. A kölykök motorizált seggűek és a suli kapujáig kell hurcolni őket, mert nem képesek buszozni.

5. Több autó van eleve a kelleténél

szept. 5. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Mert félméterenként lámpákat telepíttetnek a NER-es Zöldfény Kft.-vel. A városvezetést az már cseppet sem érdekli, hogy emiatt egybefüggő dugó a város, a lényeg, hogy dől a lóvé a haveroknak a lámpaüzemeltetésért, amire mint minden NER cég teljességgel dilettánsak, képtelenek alapvetően összehangolni. Ha csak oda körforgalmat tennének ahova olcsóbban lehetett volna mint lámpás csomópontot kialakítani, már nem lenne ekkora dugó.


A másik, hogy az agyontámogatott középosztálybeli családoknak minimum 2 kocsijuk van és a gyerekeiket akár külön-külön apu, anyu kocsival hordja-viszi még fél kilóméterre is.


A buszközlekedés a végletekig van ritkítva, így az is az autózásra kényszeríti az embereket.


A kerékpárúthálózat szintén csapivaló és teljesen amatőr, szakszerűtlen és átgondlatlan, de még mindig kerékpárral lehet a legésszerűbben közlekedni, csak hát az átlag debreceni p@raszt lenézi a bicikiseket ezért inkább araszol a dugóban.

szept. 10. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!