Hogyan lehet felvenni az One ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, mióta már nem Vodafone?
E-mailre nem válaszolnak, a honlapjukon feltett kérdésre nem válaszolnak, a telefonszámukon automata idegesíti az embert. És a telefonjuk fizetős lett (ellentétben a másik két szolgáltatóval, ahol ingyenes.)
Chatelni nem lehet velük.
Lakossági ügyfelek számára: +36 1 313 0000
Vállalati ügyfelek számára: 1420
Lakossági ügyfelek: ugyfelszolgalat@one.hu
Vállalati ügyfelek: corporate@one.hu
Személyes ügyintézés: Amennyiben a telefonos és e-mailes megkeresések nem vezetnek eredményre, érdemes lehet személyesen felkeresni a legközelebbi One ügyfélszolgálati pontot.










Írd be a keresőbe...aztán válogathatsz, majd kimented a kezdőre..
előbb-otóbb meglesz..










Kényelmes megoldás a szolgáltatónak. Ha nem veszi fel a telefont, vegyek ki szabadságot, és menjek be az ügyfélszolgálatra. Hol élünk?
Egyébként köszönöm a válaszokat, sikerült velük beszélni.
Sajnos nekem a Google elsőnek a vállalatit dobta ki, ott pedig az automata jelentkezett.
Azt hiszem chaten nem lehet velük értekezni, a Telekommal viszont igen.
A Telekomnál ha a feltöltős kártyára vásárolok net bővítőt, az egy évig érvényes. Ha a One-nál vásárolok, akkor egy hónapig. Ha addig nem használom el, már pedig nem használom el, akkor elvesztettem a megmaradót.
Ez a különbség.










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!