Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Vodafone Call Center Ügyfélszo...

Vodafone Call Center Ügyfélszolgálati Munkatárs 2024-ben megéri?

Figyelt kérdés
Milyen a Vodafone Call Center Ügyfélszolgálati Munkatársának lenni 2024ben? Találtam már itt kérdéseket, csak az mind régebbi. Azóta javult vagy rosszabbodott a helyzet? Milyen a fizetés? Mik a feladatok?

jún. 1. 22:16
 1/4 anonim ***** válasza:
81%
Mi az, hogy "megéri"?
jún. 1. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Megéri-e 8órát ülnöm a gép előtt, és válaszolgatnom mint egy robot. A kérdésed megértem, és én fogalmaztam rosszul, mert úgy értettem, hogy mennyit fizet?
jún. 1. 22:30
 3/4 anonim ***** válasza:
76%

Én honnan tudjam, hogy neked mi éri meg és mi nem?


Nekem nem érné meg, mert a többszörösét keresem úgy hogy sokkal változatosabb területen dolgozom.

jún. 2. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Alapvetően bármilyen ügyfélszolgálatos melónál alapkövetelmény a tökéletes kommunikáció és az empátia, ha ezek nincsenek meg akkor ez kínszenvedés lesz a sok idióta ügyfél miatt.
jún. 5. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!