Mit tegyek ebben az esteben? Többi lent.
Csütörtökön kaptam egy fizetési felszólítást az MVM Next áram részlegétől, hogy haladéktalanul rendezzem a tartozásom vagy kikapcsolják az áramot. A számla összege jelentéktelen: 5.642 Ft. Természetesen tudom, hogy a haladéktalanul az azonnali rendezést jelent, de megreklamáltam az online felületen meg ugyanezt a szövegeget email-ben is elküldtem nekik, telefonon kb. elérhetetlenek.
A reklamációm oka, hogy befizettem a számlát. Az online oldalon ez a számlám kiegyenlítettnek van nyilvánítva, ellenben a befizetett összeg 0 Ft. Egy olyan számláról van szó, ami nagyjából az átállás idején keletkezett.
Bankszámlakivonattal is tudom bizonyítani, hogy be lett fizetve az összeg. Egyébként az E-On-nál ilyen soha nem fordult elő, sőt az MVM Next gáz részlegtől és más közműszolgáltatótól sem kaptam soha ilyen felszólítást. Ahogy érkezik egy számlám, utalom.
Érdemes-e megvárni a válaszukat, vagy fizessem be inkább még egyszer, aztán majd visszautalják, mint túlfizetést. Tudniillik nekem létfontosságú az áram, mert mindent interneten keresztül tudok csak intézni, mivel szklerózis multiplexben szenvedek.
Ha gondolnak egyet, idejönnek és kikötik az órám, még észre sem veszem, mert kint van a folyosón.
Érdemes megvárni a válaszukat? Soha nem voltam ilyen helyzetben, nem is tudom, hogy "működik" a villanyóra kikötése.
Igen, tőlük kaptam. Nem írtam a kérdésben, de postai úton jött.
Ismerem ezeket a csaló email-eket, olyat szoktam kapni, de azokat törlöm.
Köszönöm a válaszokat. Hívtam őket csütörtökön, igaz csak olyan fél 3-kürül, mert akkor hozta fel nekem a levelet a segítőm.
Kb. 20 percig azt hallgattam, hogy legyek türelemmel, a munkatársak nem érnek rá.
a levélben megadott számlaszám stimmel, azt is leellenőriztem.
De mindenkinek köszönöm a figyelmeztetést.
Nem okoz gondot az összeg kifizetése, levelet már írtam nekik még csütörtökön, képernyőmentett képeket is küldtem a bankszámlakivonatom rájuk vonatkozó részéről, meg arról is, hogy hogy befizettem az összeget az MVM Next oldalán. Ezt minden befizetésnél megcsinálom, évekre visszamenőleg, és az email fiókomban is van egy Kifizetett számlák mappám, amibe beteszem a visszaigazolásokat.
Személyesen nem tudok elmenni,(ez az ő szerencséjük) :), ahogy írtam a kérdésben, szklerózis multiplexben szenvedek, idén szeptemberben múlt nyolc éve, hogy nem hagytam el a lakást, csak 4-5 alkalommal, csak ha orvoshoz kellett valamiért menni.
Amikor még dolgoztam, volt egy eset, ahol valamit dokumentálnom kellett volna, de megfeledkeztem róla. Szerencsére nem lett belőle komolyabb gond. De azóta mindig mindent elmentek vagy képernyőmentést készítek.
Csak tudod, attól tartok, hogy mire a levelem sorra kerül, itt kikapcsolják az áramot. Amúgy én sem értem, hogyha nincs elmaradásom, akkor egy ilyen kis összegnél mire fenyegetőznek.
Magam is arra jutottam, hogy elutalom a bankszámlájukra, a közleménybe meg beírom, hogy erre a bankszámlára kérem visszautalni a többletfizetést.:)
De előtte, ahogy itt írta valaki, még hétfőn délelőtt megpróbálom megint felhívni őket.
Köszönöm szépen a választ.
Ha valakit érdekel, ma hívtam őket délelőtt, kb. 3 percet kellett várnom. Ezt külön köszönöm az #5-ös hozzászólónak, hogy javasolta a délelőtti időpontot.
Szerencsére egy normális hölgyet fogtam ki, kérte, hogy küldjem be levélben a fotókat, mondtam, hogy ezt még csütörtökön megtettem. Meg is találta a levelem, mondta, hogy semmi gond, ameddig folyik ez az ügy (gondolom, amíg megválaszolják a levelem) addig biztosan nem kapcsolnak ki semmit. És megerősített abban, hogy mivel ez 07. 15-i számla volt, az átállás miatt lehetett keveredés.
Még egyszer köszönöm mindenkinek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!